This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
De Stage6 shop word 1 keer in de 2 weken bijgewerkt met nieuwste rijders.

Een dezer dagen zal je de gegevens wel in je mail ontvangen. Dan ga ik weer even voor zitten

Zondag ook ingeschreven op de motorbeurs! Wie van de Pro rijders rijdt er dit jaar eigenlijk al met een R/T cilinder? En met welke gegevens kan ik inloggen op de scooterdealer site?

Thnx!

Ik heb me ook gister ingeschreven . En nee ook ik heb helaas nog geen R/T cilinder.....

De motorbeurs was vet:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NhsHzkynQJ0"]YouTube- Motorbeurs 2010[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ifpPUUYzPUQ"]YouTube- Motorbeurs 2010[/ame]

Ghe ghe ghe

Weet jij ook wat een daglicentie kost en wat je allemaal moet regelen? En wie gaan er af en toe een race meerijden daar?

Daglicentie 15€ inschrijving 50€ (of 80€ voor 1.5H endurance)

Bloedgroepkaart is niet verplicht voor daglicenties.
En hoe bedoel je wat er nog allemaal voor moet geregeld worden?

Daglicentie 15€ inschrijving 50€ (of 80€ voor 1.5H endurance)

Bloedgroepkaart is niet verplicht voor daglicenties.
En hoe bedoel je wat er nog allemaal voor moet geregeld worden?

daarmee bedoel ik zaken als bloedgroepkaart, milieumat (specifieke van de organisatie), kleur/grote van startnummer vakken, etc.

Maar als ik het dus goed begrijp kan ik met een sbo goedgekeurde machine voor €65,- een dagje mee tuffen?

daarmee bedoel ik zaken als bloedgroepkaart, milieumat (specifieke van de organisatie), kleur/grote van startnummer vakken, etc.

Maar als ik het dus goed begrijp kan ik met een sbo goedgekeurde machine voor €65,- een dagje mee tuffen?

Bloedgroepkaart hoeft niet.
Milieumat, gewoon een echte milieumat
19mm; remmen, aflaat/vul pluggen en wielen (+uitlaat) geborgd; overloopbakje; kill-switch;
lederen pak,.... uiteraard.

Stang tussen balhoofd en buddy mag officiel niet
Startnummer moet officiel zwarte achtergrond met gele cijfers.
Maar ik denk niet dat ze daar van gaan wakker liggen voor daglicenties.

Status
Not open for further replies.