This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Stabilisatie buis mag je toch niet vast lassen aan je frame bij de sbo?
Maar dan haalt het toch ook vrij weinig uit eingelijk lassen is veel stijver dan in plaats van bouten?

gebout of gelast is weinig verschil. Indien je alles goed en verstandig bouwd.

Echter vind ik persoonlijk het "rekken en strekken" van het frame fijn om te voelen, doe mij maar zonder stang :!

ik had dat ook verwacht maja :+

nee voor mij is het niet te betalen.. heb vorige week een motor gekocht dus daar gaat natuurlijk wat geld in zitten.. en daarnaast zoek ik het niet om elke keer te moeten rijden :+ sta liever aan de kant met een koptelefoon om jullie wedstrijd te leiden..
af en toe eens rijden als de mogelijkheid zich aanbied vind ik altijd wel leuk..

want als ik ga racen, wie moet er dan jullie de blokjes vlag laten zien?

gebout of gelast is weinig verschil. Indien je alles goed en verstandig bouwd.

Echter vind ik persoonlijk het "rekken en strekken" van het frame fijn om te voelen, doe mij maar zonder stang :!

dat is idd een kwestie van wat je er zelf van vind ,ik kon bij mijn Neo's (dus geen zip) wel duidelijk verschil vernemen , het word wel stijver , maar ook bij het remmen is het bij mij gunstig omdat het stuur eerst letterlijk naar voren ging (en nee , mijn blahoofdmoer zat niet los :*)

Status
Not open for further replies.