This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Even ter info aan jullie:
Zolang er geen mail is geweest of kennisgeving op de SBO site is er nog niks definitief ook niet wat betreft kalender.

En het lijkt mij ook fijn althans dat vind ik zelf. Dat voor dat ik inschrijf ik de kalender heb gezien... moeten natuurlijk wel leuke banen zijn waar je rijd.... en niet alleen maar dezelfde..

Dat ben ik met je eens. Daarom zijn we hier ook erg druk mee bezig.
Maar we willen graag met een goede agenda komen en het liefst ook direct zo volledig mogelijk.

Tim sorry.

Maar het MON-blad is een officeel blad voor de rijders. Je mag er dan vanuit gaan dat informatie die daar in staat klopt met de werkelijkheid. mocht dit niet zijn moeten ze de data daar ook niet publiseren.

Ik weet zelf ook dat de kalender niet compleet en dat er aan gewerkt word om die wel compleet te krijgen maar dat je afhankelijk bent van andere factoren.

Maar ik mag aannemen dat het MON-blad niet voor niks data weet van de sbo die informatie komt niet uit de lucht vallen.

Dat ben ik met je eens. Daarom zijn we hier ook erg druk mee bezig.
Maar we willen graag met een goede agenda komen en het liefst ook direct zo volledig mogelijk.

Weet niet of ik het verkeerd zie. Maar ben je niet iets wat aan de late kant om nu je agenda nog op orde te maken :?

ik zie dat euroscooters nu de Cilinder R/T MK1 - Gilera & Piaggio - 70 cc verkopen dan zou je er tog mee mogen rijden in de stage6 cup? wilt het toch even zeker weten kost tog een hoop geld als het niet zou mogen

ik zie dat euroscooters nu de Cilinder R/T MK1 - Gilera & Piaggio - 70 cc verkopen dan zou je er tog mee mogen rijden in de stage6 cup? wilt het toch even zeker weten kost tog een hoop geld als het niet zou mogen

In het regelement staat duidelijk omschreven dat er in de stage 6 basic alleen met de sport en de racing gereden mag worden. In de stage 6 pro cup mag wel met de R/T gereden worden.

Status
Not open for further replies.