This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Die jongen dacht dat ik hem er ff expres had afgereden, maarja het was zijn eigen schuld 8P. Het was inderdaad bijna matten in de pits, want zijn maatje had zitten seinen dat ie mij op de baan er maar vanaf moest trappen als ik hem voorbij zou gaan.

ik vond zijn reactie ook strijkligge , "hij rijd voor zijn kapioenschap en jij maar met dag licentie " die jonge rijd helemaal achteraan persies of hij kapioen gaat worden XD

was een super vet weekendje met een 2e plats zondag in de endu samen met twannie thx !!!

Haha ja. zonder Twannie had je het denks niet gered. die ging lekker tekeer op je machine. dus daar ligt het niet aan. nu zelf nog beetje meer gas geven Didi.

Vandaag eens blokje verder bekeken. zonder koeling rijden is toch niet helemaal goed geweest. Volledige revisie is nodig en cilinder poetsen.

Maar heb wel een heel mooi weekend gehad

Last edited:
Bij mij ging het alleen op zondag wel lekker. Maandag kreeg ik gewoon niet meer dezelfde tijden eruit geperst. Was dus loei kwaad einde tweede manche en ging toen nog maar eens keertje liggen.
Scooter is nu dus al voor het begin van sbo seizoen half overgespoten en met typraps aan elkaar gezet :7
Ik heb trouwens ook nog een mooi filmpje van volledige eerste ronde van de 2de manche.
Edit: Dus wel! In de 1na laatste ronde van de 2de manche toch nog een 1.10,6 eruit geperst. Snelste ronde die ik op juvain heb gereden, was dat kwaad worden dus toch nog goed ervoor, alleen wel de ronde erna op me plaat

Last edited:
Iemand pics van nummer 46??

Mssh, jammer dat we niet hebben gemeet. Ik wist niet dat jij dat was en je ging aardig hard!

Status
Not open for further replies.