This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
heey pik weet je waar je de tijden ergens kan zien? en hoeveelste ben je geworden in het belgisch kampioenschap?

Tijden komen op cronolux en mylaps.

Ik heb enkel endurance gereden, na 1,5uur lag ik 2de algemeen en 1ste scoot met 1.5 ronde voorsprong op 2de scoot en toen knalde een slangklem bij de cilinder koelslang los en dan kan je rest zelf wel invullen.

Dus een DNF.

Twan was met de race 1ste manche 3de 2de manche 1ste,

Frankrijk was heel mooi.
Extreem veel geleerd daar, ben in die paar dagen drie keer zo hard gaan sturen als voorheen, nu hopen dat ik dit op alle banen kan. Dan gaat het nog een mooi jaar worden.

Nellie heeft dagwinst gepakt in Juvaincourt en ikzelf heb in de race 2 keer de 6e plek weten te behalen, een heel mooi resultaat. Beide malen 1e van de s6 scooters haha

zeker leuk weekend gehad
jammer toen ik 4de lag dat die brommer van patje 82 graden werd dus ben de baan af gegaan (2de manche) voor de rest gelache en weinig geslapen haha

zeker leuk weekend gehad
jammer toen ik 4de lag dat die brommer van patje 82 graden werd dus ben de baan af gegaan (2de manche) voor de rest gelache en weinig geslapen haha

ouwe gek,

heb jij gereden????
ik dacht je ermee zou stoppen?

mssh
voor de eerste race mag je wel een nieuw setje banden aanschaffen voor de rest respect voor jou je reed erg hard je mag trots wezen(H) gr mitchell

mssh
voor de eerste race mag je wel een nieuw setje banden aanschaffen voor de rest respect voor jou je reed erg hard je mag trots wezen(H) gr mitchell

Mega thanx

En idd banden moeten vervangen. Mijn coach is al aan het zoeken

Mega thanx

En idd banden moeten vervangen. Mijn coach is al aan het zoeken

Je kan toch gewoon op die dunlops knallen? Of zijn die al op ?

Ik was er in de 2e manche nog door een fransman afgereden. Die ging toch de bocht in, terwijl ik aan de binnenkant zat.

En hulde aan mitchel voor de vliegende start @ 2de manche :winner:

naja valt mee maar gaat denk wel goedkomen!!!!
ga jij nog wel blazen dan berre

Mitchell de geit rijdt met mijn stage6 hok gewoon de halve wedstrijd op p4 tusen al de speeds. na een jaar niet crossen ben je het niet verleerd! Mn brommer heeft potentie maar zelf rij ik geen deuk in een pakje boter haha. Ik hoop dat het je lukt om voor mei een zippie klaar te hebben!

Patrick

Hihi die waren al op toen ik ze kreeg
En ja ik hoorde het idd. Zelfs nog wat lopen bekvechten na de wedstrijd is het niet?

Mitchel was idd hard weg. Ik zelf op zich ook alleen reden er 2 van die trage speed zips voor me waar ik dus niet omheen kon. Het starten in de race is wel iets anders als bij een sprint, er staan allemaal mensen voor je

Dan moet je zorgen dat jij als 1ste start!

Hihi die waren al op toen ik ze kreeg
En ja ik hoorde het idd. Zelfs nog wat lopen bekvechten na de wedstrijd is het niet?

Die jongen dacht dat ik hem er ff expres had afgereden, maarja het was zijn eigen schuld 8P. Het was inderdaad bijna matten in de pits, want zijn maatje had zitten seinen dat ie mij op de baan er maar vanaf moest trappen als ik hem voorbij zou gaan.

Status
Not open for further replies.