SBO Races - Circuits

het asfalt is in één woord : strak.
Alles is zeer netjes onderhouden, geen vuiltje te vinden en gerund door... een vrouw... dus ja :)
 
helemaaaal goed..!! ik kan niet wachten om hier me eerste rondjes te rijden..
hopen dat me busje 4 uurtjes rijden naar duitsland achter elkaar volhoud:P
 
dat is echt een te vette baan :D lekker schaduw voor de baco's, rijders kunnen 1 worden met de natuur door de bomen te kussen enzo 8P
 
Jasper V said:
Zit ik net weer even te surfen, kom ik dit tegen.
www.kartpark.com
Is deze baan al bekend bij de sbo?
Is zo ongeveer een thuiswedstrijd voor mij. :P

Al gezien idd, maar we proberen vooral naar banen boven de +1000m te kijken. Of jullie mochten dit ook een mooie optie vinden.

Totale lengte 800m

Dus bij deze :
luft.jpg


Moeten we even informeren of niet ?
 
De lengte van een baan speelt inderdaad mee met het bepalen van een baan.
Alleen kan een korte baan met vloeiende bochten nog minder klein ervaren worden dan een lange baan met korte knikjes (bv Emmen)
 
De kartbanen die we verder hebben opgezocht en die totaal buiten de mogelijkheden vielen waren meestal 600 meter ofzo. Daar hoef je echt niet met 15 man of meer van start te gaan :X

Vaak hebben deze ook een echt bepekte oppervlakte en bandenstapels of andere (niet zachte) dingen meteen naast het asfalt liggen.

Emmen is geloof ik oorspronkelijk ook iets van 1200m, maar dat is ook al een stuk korter
 
Al gezien idd, maar we proberen vooral naar banen boven de +1000m te kijken. Of jullie mochten dit ook een mooie optie vinden.

Totale lengte 800m

Dus bij deze :
luft.jpg


Moeten we even informeren of niet ?

Ik was er al bang voor dat je de lengte aan de korte kant zou vinden.

Opzich vind ik zelf 800m nog net kunnen (dat vind ik dan ook meteen de ondergrens kwa lengte).
Ik heb verder geen idee hoe de baan is kwa asfalt, veiligheid, voorzieningen enz.
De lay-out van deze baan ziet er wel geinig uit.
 
Back
Top