SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
Arnoud said:
Hoeist, twan II

Sander said:
Zegt de man, die fulltime werkt, en dus heel wat meer centen verdiend dan een student...+ralf+

Ik wou net zeggen, zoals je dit seizoen al hebt gezien kan ik de std klasse nieteens betalen. Ik ben fulltime student, verdien ongeveer 500 euro in de maand, ik heb een auto die niet op water loopt, ook ik heb kleren nodig, en daarnaast moet ik komend jaar me eigen studie betalen. :)
 
Sander said:
Zegt de man, die fulltime werkt, en dus heel wat meer centen verdiend dan een student...+ralf+


zo goedkoop is de stage 6 klasse niet hoor,

- met krukkas waar het draad zomaar afgaat
- cilinderkoppen waar het draad zomaar uitgaat
- blokken in die klasse op mistrieuze wijze breken (kans op gara achterveer daardoor)


en geen garantie is, dus dan moet je wel nieuwe onderdelen aanschaffen. En gaat de lol en het goedkoop racen er ook ene beetje vanaf
 
nee jij heb 2 keer finaal je krukas doormidden gebroken sherrif.

dr is ook een blok uit de open 70 gescheurd. en buiten dat kijk hoeveel mensen er mee doen en hoeveel carters er gescheurd zijn
 
FF kijken wat de toekomst brengt en hoe t verhaal financieel zit!Nog wel zin in een jaartje knallen!maar krijg eigen huisje dus ff kiekn.............. misschien ook wel de helm aan de wilgen.........
 
Kan dit topic niet omgedoopt worden tot het algemene "wat ga je volgend jaar doen topic"? Ik ben wel benieuwd of er bijv ook mensen sobw blijven doen, gaan pensioneren, etc, etc...

Ik weet het iig nog niet, ik ben ook een fulltime, op kamers wonende student. Het is dat de woorden slijtage en onbetrouwbaar eigenlijk niet in het woordenboek van mijn stdd-fiets voorkomen dat ik het kan betalen.
Open 70 en stage 6 krijg ik niet opgebracht denk ik, ook gezien de ombouw...
Bovendien heb ik al een kant en klare stdd-fiets staan die best nog een jaartje mee kan.

Als er volgend jaar nog wat competitie in de stdd-klasse is zou ik er best nog een jaartje willen rijden. Ik race per slot van rekening voor mijn lol en als ik werkelijk alles moet laten om een open70 fiets te financieren weet ik niet of ik er dan nog zoveel plezier in zou hebben...

Affijn, er is nog wel een klein half jaartje om er over na te denken...
 
Back
Top