SBO Races 08 - Algemeen Vragentopic

Status
Not open for further replies.
even snel vraagje tussendoor..
ik zit te twijfelen om met sbo sprinten te stoppen en over te gaan naar sbo race.. maar kan dit volgend jaar al of moet ik wachten tot '09?
Dat las ik net namelijk ergens..het gaat om de stage 6 cup
 
Natuurlijk kan je gewoon inschrijven voor 2008. Inschrijvingen gaan namelijk toch pas open ongeveer december voor de races...

Indien je vragen hebt, just ask... Genoeg mensen die je hier kunnen helpen met praktische informatie ;)
 
Ik kan aan een ex-sobw racer komen. Maar er zitten aan het frame beugels gelast met teflon val blokken. En ven die versteviginstangetjes. Mag dat?
 
en je mag ze ook neit wegslijpen want slijpen aan het frame is verboden hahaha!

denk neit dat als je ze wegslijpt dat sbo er moeilijk over gaat doen
dus gewoon kopen en knallen.
 
denk dat de SBO er wel degelijk moeilijk over gaat doen..
regelement is er niet voor niet :)

aangezien hij ze naam moet opschrijven tijdens inschrijven, weten ze toch ook dat hij een omgelast subje heeft...
 
frame beugels netjes wegslijpen en framepje naar de coater brengen of zelf nieuw kleurtje geven en het is weer een std framepie. niks mis met:p

berre leest spoken:p
 
S6C 1 FRAME
het frame en subframe dienen te zijn zoals van het originele gehomologeerde model. lassen en slijpen bijv. aan het frame en verwijderen van materiaal is niet toegestaan.

als je er aan gaat lopen klooien, is het toch niet meer origineel?
 
Ligt eraan, als het frame beschadigd is en daardoor sterkte heeft verloren (bijvoorbeeld), kan het nog worden afgekeurd. Misschien zijn die beugels wel door de buis geboord ipv er tegen aan gelast :)
 
Als, als, als...

Ik denk dat het loszagen, wegslijpen, egaliseren, coaten prima is... (alleen moet je dat dan wel voor jezelf houden, en niet op dit forum knallen).

Dan is er niemand die er naar kraait... anders wel :)
 
houd er ook rekening mee dt er met dat frame dus aak gevallen is en dus is de kans er dat er miss delen of het hele frame krom is, houd dat iig in je achterhoofd.

beste s gewoon een std scooter/frame wat jij wilt kopen zodat je iig wet dat er geen crashes mee gemaakt zijn + je hebt geen gezeur over dat er aan je frame gelast is e.d.
 
Wij kopen 'gewoon' een 2de hands lelijk schaamhok SP2000 op marktplaats en bouwen die naar wens op. Die dingen kosten daar geen roggel. Uiteraard wel opletten of die vogels er niet mee gecrasht zijn.
Succes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top