SBO Races 08 - Algemeen Vragentopic

Status
Not open for further replies.
ik heb het regelement gelezen maar daar ben ik niet echt veel wijzer van geworden ik rij nu bij sobw (seizoen is al afgelopen maar nieuwe seizoen ga ik weer mee doen) met me drd, dus mijn vraag is wat kan ik bij SBO allemaal doen ?
 
Het hangt ten eerste van de sobw af (als je je daar inschrijft) of je uberhaubt wel ergens ander mee mag doen... (georganiseerde races buiten sobw om dus)
 
ik vind dat wel onzin want ik heb ook bij mon gereden vorig seizoen maar dat gaat gewoon niet omdat dat te gevaarlijk is tussen ktm's 500 rijden :p
dus stel dat het wel kan wat kan ik dan doen ?
 
Gewoon even alles lezen & searchen op het forum.. In de Topics in het SBO-gedeelte, word heel veel verteld & geantwoord, op vragen, die bijna identiek zijn aan de jouwe :)
 
lennartdrd said:
ik heb het regelement gelezen maar daar ben ik niet echt veel wijzer van geworden ik rij nu bij sobw (seizoen is al afgelopen maar nieuwe seizoen ga ik weer mee doen) met me drd, dus mijn vraag is wat kan ik bij SBO allemaal doen ?

reglement gelezen ?

Dan zou het geloof ik toch duidelijk moeten zijn...
"SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 70CC CUP

Als scooters worden uitsluitend aangemerkt machines die er ook zo uitzien, dus geen zogenaamde Fun bikes, Go bikes en Concept bikes, ook al zijn deze voorzien van een gelijke motor, zoals bv. Suzuki Street Magic, Gilera DNA, enz. "
 
Inne in het algemeen technisch reglement staat:

17 BRANDSTOF
blabla.........
Om het gebruik van illegale brandstof tegen te gaan kan de Technische Commissie rijders verplichten gebruik te maken van door de ..?.. verstrekte brandstof.
blabla....


Mischien nog ff aangeven door wie de brandstof verstrekt wordt?
 
gewoon naar ons toe, wij verzamelen alles netjes per rijder en geven alles in één keer door naar de MON. (voor hun heel wat makkelijker werken dan)
 
Ja jongens kom op.
Razma heeft het al diverse keren gevraagt, en ik denk niet dat het de bedoeling is om hier warningpointejes voor uit te gaan delen of wel?

thnx voor jullie medewerking:*
 
Even voor alle duidelijkheid.
Een Basis Sportmedisch Onderzoek (BSMO) van de SMA is toch 3 jaar geldig?
Want straks doe ik een BSMO terwijl het een Basisplus Sportmedisch Onderzoek (BSMO+) had moeten zijn. :)
 
Jasper V said:
Even voor alle duidelijkheid.
Een Basis Sportmedisch Onderzoek (BSMO) van de SMA is toch 3 jaar geldig?
Want straks doe ik een BSMO terwijl het een Basisplus Sportmedisch Onderzoek (BSMO+) had moeten zijn. :)
op de mon site staat dat er een sma sportkeuring vereist is.
 
Dat zijn beide :), maar dan ga ik gewoon voor de goedkoopste, de BSMO.
Ik werd een beetje in de war gebracht door de informatie op verschillende sites.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top