SBO Racers op tv ! Zaterdag 3 november 2007

Vandaag hebben we een volledige dag op kartbaan Amsterdam aanwezig geweest voor de opnames van het programma Kassa (Nederland 1).

De uitzending is nu zaterdag 3 november van 19u00 tot 19u30.

Waar gaat het over ?
Een helmentest met helmen van max. 100 Euro ! Een uitgebreide, maar wel erg leuke test met een aantal SBO racers, een laboratorium test en praktijkinformatie.

Een paar foto's van de opnames vandaag :

132-1193775780.jpg


132-1193775887.jpg


132-1193775983.jpg


132-1193776275.jpg


Alle foto's zijn hier te vinden :
http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=132


Thnx aan alle aanwezige SBO rijders van het forum hier voor de toffe en gezellige dag !!

Kijken dus !!! ;)
 
Advertisement - register to remove this

Mizzle, peet en ik kwamen een beetje te laat aan. Bleek dat we tussen half 4 en 4 al aanwezig moesten zijn oid.
Enkel konden we hier niks aan doen aangezien dit de laatste tijd is geweest die ik doorgekregen heb via mijn mail :
Had ik al met Mizzle kortgesloten hoor ;o)
Enkel zie ik in m'n mailbox dat het wat vervroegd is naar 16u30

Toen was het de bedoeling om onze scooters in de studio te zetten maar dat ging uiteindelijk ook niet door.. Toen lekker in het publiek gezeten :) en dubbele reiskoste ingevuld en een rondje over het mediapark gereden met de zip en de speedfight van mizzle :)

Jammer dat onze scooters uiteindelijk voor niks meegenomen zijn maar vond het erg gezellig en heb zin in volgend seizoen!

Groetjees!
 
Was alles bij elkaar leuke avond, idd jammer dat we te laat aan kwamen aangezien in mijn laatste email nog 5 uur stond maarja.

Daarna nog even over de parkeerplaats tussen de studio's gevlamt.

Bedankt Kenny en Inne!
 
iedereen heeft een formulier in kunnen vullen. ook hebben we alle info die wij hadden, doorgegeven aan de vara. als je niks hebt gekregen maar wel een van de 2 hievoor genoemde dingen hebt gedaan, denk ik dat je het beste contact op kunt nemen met de vara.
 
iedereen heeft een formulier in kunnen vullen. ook hebben we alle info die wij hadden, doorgegeven aan de vara. als je niks hebt gekregen maar wel een van de 2 hievoor genoemde dingen hebt gedaan, denk ik dat je het beste contact op kunt nemen met de vara.


ik heb geen formulier gehad,tevens heeft innen ons verteld dat we van haar een email zouden krijgen.

waar we dus nog steeds niks van hebben gehad.

:rolleyes:
 
Bellen met de vara dus en niet ons ermee lastig vallen.



Wat is dat nou weer voor reactie Kenny? Vergeet even niet dat wij heel de dag voor jullie klaar hebben gestaan, en er die dag is beloofd dat de formulieren THUIS zouden worden gestuurd, samen met een DVD-tje etc.

Vind jouw reactie maar een beetje " stank voor dank " als ik heel eerlijk mag zijn, de SBO heeft haar minuutjes op tv gehad (mede dankzij ons) en dan kunnen we gelijk allemaal de t*ring genieten en het zelf maar regelen??? Sorry hoor, maar zo kom je wat mij betreft dus nu over. Met andere woorden, ik vind het de taak van de SBO om ervoor te zorgen dat wij de reiskosten vergoeding krijgen en dat jullie nog even achter het DVD-tje aangaan.

Je komt lekker professioneel over zo...:|
 
Ik denk niet dat het zo bedoeld is. Ik heb toegezegd dat van zodra wij wat ontvangen hebben dat jullie dat ook horen. Ondertussen kunnen wij ook alleen maar even afwachten ?
Er is ondertussen wederom een mail de deur uit gegaan
 
Back
Top