SBO nieuws...

SBO WEBSITE
Het heeft even langer geduurd dan de planning was... maar de nieuwe website is online !

www.stichtingsbo.nl
[ir]http://www.scootertuning.net/allerlei/sbo/forum_1.jpg[/ir]

Komende dagen volgen er nog heel wat updates, vooral de 24u, maar ook nog meer informatie etc...
Mogelijk gemaakt dankzij WebAutomatisering, oftewel nr #54 aka Kees Schepers :*




SBO MAGAZINE

MAAR... er is nóg groter nieuws !

Vanaf 30 januari is het eerste SBO Magazine er. Hij is nu al een weekje bij de drukker en we zijn er al maanden mee bezig geweest...

forum_2.jpg


Het is anders dan een gewoon magazine. Niet in de winkel te verkrijgen, wel via evenementen, via scooterdealers en per SMS ! Dealerlijst voor de winkelverkoop komt nog online (op de nieuwe SBO site), evenals hoe en wat via evenementen (3 Euro).


Per SMS is het magazine ook makkelijk te bestellen. Zend een sms met :

magazine + volledige naam + adres naar 3010 (NL) of 7850 (B)

Dat kan al vanaf nu. De service is volledig werkend en je betaald 3,5 Euro (inclusief verzending). Je krijgt dan drie berichtjes terug (voor NL) en één voor België. Enveloppen worden dan al klaargemaakt en wanneer de magazines aankomen worden ze meteen verzonden en heb je 'm als één van de eerste in huis.

44 pagina's dik, goed gevuld en een leuk en handig A5 formaat.
De cover is heel dik en met glanzende lak en ook het binnenpapier is erg mooie kwaliteit !!
Eigenlijk zelfs aardig luxe..

Vanaf 31 januari ook op de beurs @ Utrecht verkrijgbaar bij de SBO stand !
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

vreemd.. was vorige week nog bij hun, lag echt een stapel van zeker 15/20 enveloppen met magazines om te versturen, neem aan dat die allang bezorgd zijn ondertussen.
 
Dat de site het niet doet, is bekend bij mij nu. Ik heb de nodige personen geinformeerd helaas kan ik zelf (nog) niks hier aan doen.
 
Ik heb het magazine ook gehad van de week. Ik had het groter verwacht, maar het is gewoon een toppie magazine voor een heel erg nette prijs 8)
 
Misschien dat ik de enigste ben tot nu toe? Heb vandaag magazine uit de brievenbus gehaald maar der zat een kaartje aangeplakt.

DSC00316l.jpg



Weet iemand wat er gebeurd als ik er niks mee doe? Anders drop ik er wel gewoon 3 postzegels op.

Niets mee doen, wij hebben ook vaak zat die kaartjes gehad, gewoon weg doen hoor je niets van....
 
Ik heb het magazine ook gehad van de week. Ik had het groter verwacht, maar het is gewoon een toppie magazine voor een heel erg nette prijs 8)

Er staat toch duidelijk A5. En dat is een dubbel gevouwen A4tje dus wat had je dan verwacht?
 
Back
Top