SBO Racers op tv ! Zaterdag 3 november 2007

Vandaag hebben we een volledige dag op kartbaan Amsterdam aanwezig geweest voor de opnames van het programma Kassa (Nederland 1).

De uitzending is nu zaterdag 3 november van 19u00 tot 19u30.

Waar gaat het over ?
Een helmentest met helmen van max. 100 Euro ! Een uitgebreide, maar wel erg leuke test met een aantal SBO racers, een laboratorium test en praktijkinformatie.

Een paar foto's van de opnames vandaag :

132-1193775780.jpg


132-1193775887.jpg


132-1193775983.jpg


132-1193776275.jpg


Alle foto's zijn hier te vinden :
http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=132


Thnx aan alle aanwezige SBO rijders van het forum hier voor de toffe en gezellige dag !!

Kijken dus !!! ;)
 
Advertisement - register to remove this

Top Inne! :)

Ik maak vandaar even een mailtje klaar voor die kerel van de Vara en dan hoop ik dat iedereen een formuliertje thuisgestuurd krijgt. EN het uiteindelijk toch opgelost word.

Groetjees Pepijn
 
Groot/klein nieuws, ik had vorige week mail gekregen aangezien ze mijn adres etc al hadden dat mijn vergoeding al in behandeling was.
Keek vandaag op mijn rekening en voila:


Toevallig is gister de mail met alle adressen de deur uit gegaan. En ik hoop dat iedereen die ook actief is op het forum waarvan ik de adressen heb het hier even meld of ze er al wat van gehoord hebben etc.
Wat ik wel wazig/gek vind dat mijn reiskosten maar 23E was en ik zo'n bedrag heb gekregen wat ik uiteraard wel waardeer maar dat terzijde.

Nja nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte, voor vragen oid hoor ik het wel.

Succes en Greetz Pepijn+pippi+ :p


bij mij staat er niks op me rekening.
 
Als je even leest timmy, de mail is gister avond verstuurd incl alle adressen :)

Was afgelopen 2 weken nogal laat thuis vanuit mijn stage en het kwam er even niet van.

Oi oi
 
vage shizzle mizzle, ik had jouw adres nog helemaal niet doorgegeven :p

Zal wel aan de hand van dat formulier zijn geweest die we toen invulde. Als het goed is krijg je nu nog een formulier aangezien jouw adres gister ook gemaild is :)

xx
 
beste mensen willien jullie de vara effe bedanken voor het opstuuren van niks
wat een k.t programma en jah hij is er weer heb er zin aan
heb me dag voor niks vergooit


bla bla bla kazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Gaat mij niet om de benzine maar meer om het principe.

Mizzle en ik kregen mail met dat we daar om 5uur aanwezig moesten zijn. Worden we rond half 5 gebeld dat we te laat zijn, en met de mededeling dat we om 4uur aanwezig moesten zijn wat ons dus niet vermeld was.
Eenmaal aangekomen mochten de scooters niet in de uitzending dus zijn we compleet voor niks naar de studio gereden. Plus dat we doordat we een beetje doorgereden hadden omdat we ''te laat'' zouden zijn hebben we een boete gekregen omdat we te hard reden.

Voor zoiets heb ik dus totaal geen zin om geld aan uit te geven aangezien het voor mij een compleet teleurstellende en nutteloze dag was.

Mizz en ik hebben de vergoeding al binnen en de rest van de adressen dus ook van de mensen die op het circuit aanwezig waren zijn doorgegeven aan de vara.

Dat vanuit de SBO die ons heeft gevraagt niks geregeld word vind ik ook een beetje jammer. Vooral toen ik het adres van de SBO in de lijst adressen zag staan die Inne mailde.
Maargoed :)
 
ik heb ook nog steeds niets binnen. Ik hoop eigenlijk wel dat inne mijn adres ook mee heeft gestuurd :) voor het toezenden van het lang verwachte formulier voor het aangeven van de reiskosten. aangezien ik dit een beetje laat lees allemaal :p kon ik zelf me adres niet versturen
ben namelijk erg druk met me huisje op het moment :)
 
Dat vanuit de SBO die ons heeft gevraagt niks geregeld word vind ik ook een beetje jammer. Vooral toen ik het adres van de SBO in de lijst adressen zag staan die Inne mailde.
Maargoed :)

De email die ik gezonden heb met de adressen gaat over de opnamedag in Amsterdam.
Verder weet ik niet waar je op doelt.
 
Ik ook niet, en ik geef het op. Pepijn...bedankt voor alle moeite, vind het super dat je het hebt geprobeerd. thumps up!
 
Zo, ik heb die kerel net even een mail gestuurd met de vraag of de adressen al in behandeling zijn genomen. Dus ben benieuwd..

*mail adres verwijdert door Pronk*
 
Last edited by a moderator:
Back
Top