SBO Racers op tv ! Zaterdag 3 november 2007

Vandaag hebben we een volledige dag op kartbaan Amsterdam aanwezig geweest voor de opnames van het programma Kassa (Nederland 1).

De uitzending is nu zaterdag 3 november van 19u00 tot 19u30.

Waar gaat het over ?
Een helmentest met helmen van max. 100 Euro ! Een uitgebreide, maar wel erg leuke test met een aantal SBO racers, een laboratorium test en praktijkinformatie.

Een paar foto's van de opnames vandaag :

132-1193775780.jpg


132-1193775887.jpg


132-1193775983.jpg


132-1193776275.jpg


Alle foto's zijn hier te vinden :
http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=132


Thnx aan alle aanwezige SBO rijders van het forum hier voor de toffe en gezellige dag !!

Kijken dus !!! ;)
 
Advertisement - register to remove this

Nunet (1minuut geleden) contact gehad met de financiele afdeling van de vara. Er is waarschijnlijk iets fout gegaan, maar ze gaan erachteraan.
Ik word word volgende week over terug gebeld.

Ik heb namens alle aanwezigen maar even gesproken, dus als ik het eenmaal rond heb en ze zijn er bij de vara ook uit. Dan krijgt iedereen gewoon zijn reiskostenvergoeding die een formulier heeft ingevuld.

Even afwachten nu +ralf+
 
Waar kan ik aan zo'n formulier komen dan? Heb namelijk nooit een formulier ontvangen :) Mooie werk iig Pepijn...gelukkig is niet iedereen zo lui als ik.
 
Even de stand van zaken, ik heb nog niks van de vara gehoord. (viel ook wel te verwachten eerlijk gezegt)

Ik ga 1 deze dagen weer even contact met ze opnemen.

Ik hou jullie op de hoogte :)
 
zullen we met zijn allen een klacht indienen bij het programma opgelicht :+

wij horen verder ook niks en die opname op lelystad en meppel zal ook wel niet doorgaan zeker.......
 
Wat een toeval weer, ik kreeg gister het volgende mailtje binnen:

Hoi Pepijn!

Allereerst mijn excuses dat de reiskosten (nog) niet zijn uitbetaald maar ik ga er nu volle vaart achter zetten.

Zou je mij jouw adres kunnen mailen, ik stuur je dan meteen een reiskostenformulier toe. Zodra je dit invult en terugstuurt geef ik het meteen af aan de administratie.

Nog heel even geduld, we gaan het regelen, ik doe mijn best!

Groetjes Peter

EDIT: zijn adres etc.



Ps: mochten er nog anderen zijn die ook nog geen reiskosten hebben ontvangen hoor ik dat graag van je!

Dus hierbij zou ik graag iedereen willen vragen die bij de uitzending aanwezig is geweest en recht heeft op een reiskosten vergoeding, mij een mail te sturen mijn zijn/haar adres gegevens.
Ik mail het hele spul even naar die kerel toe en dan krijgen jullie allemaal opnieuw een reiskosten formuliertje thuis gestuurd die je even in moet vullen en terug sturen.

Mijn mail: pepijnquistpdt@msn.com

@Inne of Kenny, ik weet niet of één van jullie toevallig nog een lijst hebben met alle adressen van iedereen die er was? Dat zou natuurlijk wel erg handig zijn. :!

Mvg, Pepijn :)

PS:
wij horen verder ook niks
@ Kenny, ik heb serieus 1 keer gebeld en 1 keer gemaild en het is in principe al rond.. En ja ik heb ook genoeg te doen verder ;)
 
dan zul je geluk gehad hebben. wij hebben op alle mails geen antwoord gehad, en als we belden zouden we terug gebeld worden.

mja, het is nog steeds niet geregeld zolang het geld niet op je rekening staat :+
 
Over dat bellen ben ik enigzins met je eens, ik heb toen contact gehad en toen zou ik de week erna ook terug gebeld worden. Dit is nu 2 weken later een mail maartoch.

Ik heb nu het adres van:
Timmy v donderen (thunderracing)
Michael Broeders (mizzle)

Ik wil uiterlijk maandag even contact op nemen met onze lieve vara meneer om de adressen door te geven zodat er niet al te veel tijd meer overheen gaat.
Dus staat je adres er nog niet bij terwijl je wel recht op die vergoeding heb mail me dan zsm!
 
Back
Top