SBO MHR Speed 7T Zip

Waarom een electrische pomp? Stnd pomp werkt prima en er gaat echt niks ten koste van het vermogen... Bovendien heb je dan ook geen gelazer met lege accu's etc:)

Wel net spul verder:)
 
Waarom een electrische pomp? Stnd pomp werkt prima en er gaat echt niks ten koste van het vermogen... Bovendien heb je dan ook geen gelazer met lege accu's etc:)

Wel net spul verder:)

Geen haatopmerking hoor, maar heb je het wel is op de bank getest?
En voordeel is wel dat je in de rij verder kunt koelen.
 
Dit is door meerdere mensen getest en bij vas ook op diverse blokken wat geen verschil gaf:)

Koelen scheelt niet bijzonder veel trouwens, houd het op een paar graden...
 
Dit is door meerdere mensen getest en bij vas ook op diverse blokken wat geen verschil gaf:)

Koelen scheelt niet bijzonder veel trouwens, houd het op een paar graden...

Mij gaat het niet om pk's of gewicht of iets dergelijks.
Maar als je bij SBO staat en je moet heel snel achter elkaar wedstrijden rijden. Dan is het handig om tussen door ''na'' te koelen.

Hiervoor heb ik gekozen voor elektrische waterpomp.
 
Mij gaat het niet om pk's of gewicht of iets dergelijks.
Maar als je bij SBO staat en je moet heel snel achter elkaar wedstrijden rijden. Dan is het handig om tussen door ''na'' te koelen.

Hiervoor heb ik gekozen voor elektrische waterpomp.

Je gaat straks met je verse blok gelijk staan burnen, maar je zorgt wel dat die na het sprinten nog kan nakoelen. maargoed iedereen moet zelf weten hoe die met ze spul omgaat.
 
Mooi Project ! Leuk hoe je het opgebouwd hebt , heb je jouw carter bij Karsemeijer laten Tunen toen je krukas er gewoon inzat ? Succ6 ermee hé

Nee krukas zat er uiteraard niet in....

Nee:|

Ziet er goed uit tot nu toe.Ben benieuwd wat er voor score uit gaat rollen:D, Succes!!

ja ik ook, haha

Je gaat straks met je verse blok gelijk staan burnen, maar je zorgt wel dat die na het sprinten nog kan nakoelen. maargoed iedereen moet zelf weten hoe die met ze spul omgaat.

Haha, ik ga natuurlijk niet in elkaar zetten en meteen vol gas met dat ding.

Ik zie wel hoever ik kom. Neem aan dat je deze reactie van mijn opmerking 27e burnen heb? Niet negatief bedoeld hoor:)

Maar doe gewoon rustig aan, en zie wel wat de tijd me brengt!
 
Tis wel zonde om het spul gelijk af te raggen maar daar is het ook wel weer voor gemaakt he:p

Maar ik zou al die aandacht en geld voor een nieuw bandje mooi in het uiterlijk steken:)
 
Tis wel zonde om het spul gelijk af te raggen maar daar is het ook wel weer voor gemaakt he:p

Maar ik zou al die aandacht en geld voor een nieuw bandje mooi in het uiterlijk steken:)

Ik ga natuurlijk niet het af raggen...
En wie zegt dat ik voor dat bandje volle prijs heb betaald*D
 
Ga je ook nog wat aan die vieze roest doe op het frame, voorvork en remschijf?

Cilindertje ziet er lekker uit! O-)

Thanks,
En ja, alle roest word zo snel mogelijk verwijderd.

Jammer dat de scooter niet zo vers is.

De scooter word totaal onder handen genomen qua uiterlijk als het blokje prima/super loopt. Word zeker uniek deze lak. Verder word alles gestraald/gecoat. Het is alleen een kwestie van tijd.

Thx voor reactie:)
 
Back
Top