SBO #13 XSH NX Speed Zip

Eigenlijk best handig als je ziek bent hé :)

K kan ook nie zoveel ivm verrekte enkelbanden en op school hebben ze geen lift die klojo's.
Dus dan maar even thuis blijven en toch nog wat bezig zijn :)
 
eey thijs

ziet er allemaal veel belovend uit en weet zeker dat het hard zal gaan.. denk dat het wel weer een gezellig seisoen gaat worden en heb er zeker zin aan!
ik zal binnenkort ook maar eens een project pagina beginnen.. dan hoef ik je niet steeds te vertelle hoe ver ik er mee ben :D
 
Lekker hok moppie!
Maar nu kan je bier niet meer in je buddybak....

Maar goed, je hebt iig een leuk doel in gedachten :)

Suc6 en spreek je snel weer @ bankmodus bij mahco.
 
de scores die ik heb gehoord, van iemand die zo,n setje als jouw heeft.
kan je best weleens een bekertje pakken als je het goed op de weg weet te brengen,


kijk uit naar een 30pk uitdraai! zonder nx!

succes! erg leuk project
 
kleurtje is ook bekend voor de kappen:
2v1olqt.jpg


alleen zie je het parelmoer effect niet echt op de foto's (alfa blauw parelmoer)

xxx
 
wordt dit het jaar van de 3d lakken...???:? maar wel lekker vers en origineel en @ CJ....nou ik hoop voor hem (en mezelf:P) dattie wel vlamt want dat zijn taaie rakkers die cilinders...:P:W
 
ik zeg monobuddy

34hcniu.jpg


busjes voor het centreren van het voorwiel zijn ook klaar, dus het remsysteem kan ook uitgelijnd worden.

Ook heb ik een nieuw plaatje binnen om de nozzel te plaatsen, deze wordt nog bewerkt.

till next update :)
 
zeker mono, met kappen is dat veel mooier. normaal zeg ik meteen mono, maar nu vind k de duo ook wel mooi staan+pippi+

zal wel een lkkr vlam ding worden dit, op naar de 30 pk:)

grt jordi
 
Back
Top