En toen werd ik wakker........
En kwam tot de ontdekking, dat het gewoon te triest voor woorden is, dat ik 2 supersnelle scooters in mn bezit heb.., en dat er meer dingen in het leven zijn, waarvoor je af en toe wat geld opzij zal moeten gaan zetten...
Daarom heb ik besloten, de Zip zo spoedig mogelijk bij een ander baasje onder te gaan brengen. (geheel of in onderdeeltjes) Het is gewoon jammer, dat hij weg moet. Zeker nu het geheel netjes en hard loopt......
Gelukkig blijf ik met de Storm nog wel effe in de `scene` bezig, dus de scooterwereld ga ik zeker niet verlaten.
Het klopt echter gewoon niet, dat ik als studentje 2 scooters heb, waar ik maar een enkele keer op rijden kan, en die zoveel geld `in zich hebben`. Dit geld kan ik beter langzamerhand gebruiken voor allerlei doeleinden, en minder gaan werken, waardoor ik me meer op de studie kan gaan richten. (Die ik nu binnen 2 jaar wil gaan afsluiten).
Opzich is het een kutbeslissing, maargoed. Ik zie het als een volwassen beslissing, die ooit eens genomen moet gaan worden. Ik heb er lol van gehad, kreeg er een kick van, en hoop dat hij een goed baasje zal gaan krijgen..
Daarom zal er zometeen ook een topic in Vraag en Aanbod gezet worden, zal hij op marktplaats gaan verschijnen, en hoop ik hem nog voor of vlak na Lelystad van de hand te kunnen doen......