This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Ohw,

Mag best gezegd worden hoor . Ik zit op 26.0 op de koopmansbank, dat is omgerekend 20.8 Tovami pk's. Aangezien dit een standaard Speed '04 is, die zo 1,2,3 op het blok gegooid is, icm met een Speed '04 uitlaat (die geleend is), vind ik het niet zo'n hele grote ramp..en kan ik er mee leven

Ik heb gisteren maar effe kunnen checken, aangezien er belangrijkere zaken voorrang hadden, en ik dan gewoon op moet zouten .... Dus we gaan morgen gewoon lol maken, en alsnog met 20+ pk knallen, kijken of we er een jerrycan doorheen kunnen gassen

Na "best" komen er nog aanpassingen.., dat beloof ik....
Ikzelf vind het vermogen echter een beetje tegenvallen, aangezien ik een stukje "meer" gewend ben. Maar ik ben gewoon een verwend jong, die niet moet zeuren over 20+ met stnd Speed +pippi+ !!

Ik vind het vermogen ook een beetje tegen vallen Sander, van jou zijn we meer gewent +pippi+

Zoals te zien was, is de Zip ook op "meeting Best" aan het sjeezen geslagen....

Helaas een aantal sprintjes verloren, maar ook een flink aantal gewonnen +ralf+... Hij liep redelijk, en had last van iets teveel toertjes.. We hadden echter totaal geen zin om te sleutelen, dus dat hebben we lekker laten zitten....

Onderstaand een paar foto'tjes, die door onze lieve forummembers geschoten zijn..¨

Een sprintje tegen JasperdeB...

De bedoeling is, om in de tussentijd nog een aantal dingetjes te doen:

- Cilinder aanpassen
- Koopmans DPR monteren (is gisteren opgehaald)
- 28 mm Keihin testen & evt laten zitten..

Tot Lelystad verwacht ik hem eerlijkgezegd niet meer op meetings...net als de Storm... Gewoon even alles netjes fixen, en dan op naar het Midland Circuit!!!

Klopt..

In de haast hadden we geen filter kunnen vinden met desbetreffende maat... Shit happens dus .

Op lelystad zal d'r vast wel een oplossing voor gevonden zijn

En toen werd ik wakker........

En kwam tot de ontdekking, dat het gewoon te triest voor woorden is, dat ik 2 supersnelle scooters in mn bezit heb.., en dat er meer dingen in het leven zijn, waarvoor je af en toe wat geld opzij zal moeten gaan zetten...

Daarom heb ik besloten, de Zip zo spoedig mogelijk bij een ander baasje onder te gaan brengen. (geheel of in onderdeeltjes) Het is gewoon jammer, dat hij weg moet. Zeker nu het geheel netjes en hard loopt......
Gelukkig blijf ik met de Storm nog wel effe in de `scene` bezig, dus de scooterwereld ga ik zeker niet verlaten.

Het klopt echter gewoon niet, dat ik als studentje 2 scooters heb, waar ik maar een enkele keer op rijden kan, en die zoveel geld `in zich hebben`. Dit geld kan ik beter langzamerhand gebruiken voor allerlei doeleinden, en minder gaan werken, waardoor ik me meer op de studie kan gaan richten. (Die ik nu binnen 2 jaar wil gaan afsluiten).

Opzich is het een kutbeslissing, maargoed. Ik zie het als een volwassen beslissing, die ooit eens genomen moet gaan worden. Ik heb er lol van gehad, kreeg er een kick van, en hoop dat hij een goed baasje zal gaan krijgen..

Daarom zal er zometeen ook een topic in Vraag en Aanbod gezet worden, zal hij op marktplaats gaan verschijnen, en hoop ik hem nog voor of vlak na Lelystad van de hand te kunnen doen......

Nouja ik vind het een goede keuze eerlijk gezegd.
2 stuks is gewoon te veel eigenlijk, maar ja je raakt er door 'bekend' en het is gewoon stoer8).

Beter houd je de storm wel een hele tijd nog...

Je hebt idd een goede keuze gemaakt Sander. Zit hier met de zelfde overweging en hoop dat het beestje van je een goeie eigenaar tegemoet ziet.

Sander said:
Lijkt me duidelijk... De tijd van 2 scooters was kort maar krachtig. Het is gewoon TEVEEl van het goeie...

Misschien is dit dan een goede les voor andere personen, 2 snelle scooters is en lijkt me ook gewoon erg leuk, maar beter hou je het bij de 1

Vind het jammer, maar toch een wijze keuze. Het is, achteraf gezien, eigenlijk ook een beetje absurd om er nog eens een kapitaal in te steken. En zeker als student in deze periodes. Nu heeft de Storm geen speelkameraadje meer, dus vertoetel em dan maar flink

Sander said:
Lijkt me duidelijk... De tijd van 2 scooters was kort maar krachtig. Het is gewoon TEVEEl van het goeie...

Ik vond het al vaag dat je een tweede projectscooter ging opbouwen.
Een racer en een projectscooter is iets anders natuurlijk...

Jammer Sander :'( Ik zou hem echt heel graag hebben, maar ik heb zelf nu natuurlijk al een leuk zipje.

Hopelijk blijf je nog een jaartje of 2 actief met de storm, kunnen we toch nog is leuk knallen op lely enz..

WTF :?

Wat heb jij ineens voor financiele tegenvaller gekregen dan? Dit had je je toch ook kunnen realiseren toen je het ding aan het opbouwen was? :X Het lijkt mij ook alleen maar slimmer hoor, maar wil wel graag weten vanwaar in een keer deze omslag

Edit : Idee! :!
Sander heeft eergister meegereden in een Civic met een vtec motortje, ipv zijn huidige 1,5 LSI

Pronk, moet je niet in zeeland zijn?

Sander, jammer dat je em wegdoet het is wel een leuk ding 8)

Status
Not open for further replies.