SA StreetMagic

25375885.jpg

25375755.jpg

25375813.jpg

25375881.jpg

25375871.jpg


Jaja, ik blijf ook niet stilzitten. Gister even wat passen en meten en zaterdag ga ik met het echte werk beginnen. Althans.... als m'n spullen binnen zijn! (rad, slangen, waterpomp etc)
Beetje zonde van de velgen, net gecoat en waarschijnlijk komen ze er niet eens onder |(
 
Ik vind het nog altijd een strak ding.
Er rijd hier in de buurt ook een streetmagic rond die heeft ook een minarelli hor blok eronder.
Ik heb hem zien rijden met een team70 maar hij was gewoon totaal niet te houden en hij heeft nog niet eens snelgas
 
Wat een Kut DING!! hij valt volgens mij uitelkaar als ie vol gas geeft!! Je moet een Street niet harder laten lopen dan 85 Wnt anders Trilt ie helemaal uitelkaar!!!!!!!!!!!!!! Wel mooie kappen je kan in dit geval beter uhm een Alfa Street noemen!! verder coole opzet!! Alleen NIET RIJDBAAR!!! GEWOON NIET LEUK!! je moet uhm ckr afvoeren!!! wnt volgens mij weet je niet waar je meebezig bent gozeRD!!!!! 1 woord je bent of PSYCO of gewoon een MONGOOL DIE DOOD wil!!!!!!


MAZZL
 
zeg doe eens normaal man.
Je kunt ook gewoon normaal praten
en als hij zich kapot wil rijden moet hij dat zelf weten.
 
...

anders zeg je ff niks? Tis gewoon een mooie scooter en dat ie snel wordt: so what, is toch juist vet, zijn wel meer scooters die hard gaan of kijk eens naar de ingekorte frame-racers!:|
 
Originally posted by Rspowah
Wat een Kut DING!! hij valt volgens mij uitelkaar als ie vol gas geeft!! Je moet een Street niet harder laten lopen dan 85 Wnt anders Trilt ie helemaal uitelkaar!!!!!!!!!!!!!! Wel mooie kappen je kan in dit geval beter uhm een Alfa Street noemen!! verder coole opzet!! Alleen NIET RIJDBAAR!!! GEWOON NIET LEUK!! je moet uhm ckr afvoeren!!! wnt volgens mij weet je niet waar je meebezig bent gozeRD!!!!! 1 woord je bent of PSYCO of gewoon een MONGOOL DIE DOOD wil!!!!!!


MAZZL

Ik weet niet waar jij mee bezig bent :| Maar ik rij al redelijk lang Streetmagic en ik weet heus wel wat dat ding aankan en wat ik zelf aankan. Wie ben jij echt om dat te beoordelen :| :|
 
Fok jouw sukkol!!!!! HET IS voor zijn eigen veiligheid!! deze killie is gewoon een idioot op 2 wielen!! remmen van StreeT zijn gewoon SLECHT wil jij dat zown kerel rond rijdt met 130 km/pu en dan vol op je klapt!! 4 the safety 4 all road users!!!!!!!
 
wie zegt dat er geen andere remmen op komen? uh wat was het ook alweer, oja mina lc 'DOUBLE DISK'
maja laat ik er maar verder geen woorden aan vuil maken... Hij staat bij de projecten zodat iedereen z'n mening kan geven...
 
Originally posted by Rspowah
Fok jouw sukkol!!!!! HET IS voor zijn eigen veiligheid!! deze killie is gewoon een idioot op 2 wielen!! remmen van StreeT zijn gewoon SLECHT wil jij dat zown kerel rond rijdt met 130 km/pu en dan vol op je klapt!! 4 the safety 4 all road users!!!!!!!

He Sjonnie, hij kan immers nog steeds zelf beoordelen of de Street berijdbaar is of niet, dus stfu

En Street, 1 woord: Respect 8)
 
ENNE gozerD!! ik mag niet oordelen!! Kheb vorig jaar zelf een fokinG erg ongeluk gehad met een STREET!! duzz ga nouw niet zow stoer doen van hoe en wat!! mijn knieen zijn nog steeds kapot!!!!!! En geef je gewoon advies dat als je zow gek gaat doen dat je je gewoon een x kapot rijdt!!!!!!!


LATORZZ
 
Originally posted by Rspowah
ENNE gozerD!! ik mag niet oordelen!! Kheb vorig jaar zelf een fokinG erg ongeluk gehad met een STREET!! duzz ga nouw niet zow stoer doen van hoe en wat!! mijn knieen zijn nog steeds kapot!!!!!! En geef je gewoon advies dat als je zow gek gaat doen dat je je gewoon een x kapot rijdt!!!!!!!


LATORZZ

heb je het licht gezine :P laat die jongen lekker zelf weten wel vette street zie je niet vaak zeer orgineel :~
 
Originally posted by StreetMaster
dat jij niet kan rijden wil nog niet zeggen dat ik dat niet kan...

Ow dus jij zegt dat ik niet rijden kan!?!? zow je weet wel veel van me!! heb ik gezegd hoe ik dat ongeluk heb gehad of wie zijn schuld uht was nopE! Duz ga niet een opmerking maken terwijl je niets van mij afweet!! Kgeef je alleen advies en kritiek (blijkbaar kan je daar niet tegen!!!)

kheb 3 jaar Street gehad dus ga mij niet vertellen of ik dat ding ken !!! MANNETJE
 
RSgast: Houw je bek! Ga niet een (vet) topic verneuken door zulke opmerkingen, vind je t niet mooi, hou dan gewoon je bek dicht of stuur m een PM!

Voor streetmaster: :henko:
 
Originally posted by Rspowah
Ow dus jij zegt dat ik niet rijden kan!?!? zow je weet wel veel van me!! heb ik gezegd hoe ik dat ongeluk heb gehad of wie zijn schuld uht was nopE! Duz ga niet een opmerking maken terwijl je niets van mij afweet!! Kgeef je alleen advies en kritiek (blijkbaar kan je daar niet tegen!!!)

kheb 3 jaar Street gehad dus ga mij niet vertellen of ik dat ding ken !!! MANNETJE



enne je hebt in uht verkeer niet met jezelf te maken MAAR OOK MET de rest van het verkeer!!! ook al kan je zelf zow (supah goed rijden) er kunnen altijd situaties zijn die jij niet kan wijzigen!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Top