This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SA StreetMagic

ja die Team pijp kreeg ik erbij... eerst ff kijken hoe het rijdt, als ie niet presteerd zoals ik het wil ga ik naar iets anders kijken.
 
€1000,- En dat is relatief weinig als je kijkt dat de uitlaat alleen al iets van €400,- is!
 
Hmz, heel tof dit ding..

Is het makkelijk om dat blok op je street aan te passen? Te denken aan dezeflde ophanging enz..
 
ik heb geen idee, dat is voor mij ook nog een raadsel. Ik krijg volgende week m'n frame weer terug van de coater, dan wordt het passen en meten enzo...
 
dimer! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR! bel me ff, ik wil zoiezo langs komen n heb ook je kaartje nog!!! ik had je vandaag gebeld! ik moet dit met eigen ogen zien!
 
Originally posted by jelmer
ik heb geen idee, dat is voor mij ook nog een raadsel. Ik krijg volgende week m'n frame weer terug van de coater, dan wordt het passen en meten enzo...

Dit was eigenlijk ik (streetmaster) ik was bij Jelmer thuis en vergeten in te loggen...
 
Originally posted by Remon
Zeker bruut denk niet dat je er mee nar school gaat; Laterzzz

Misschien 1 of 2 keertjes om jou en Niels enzo helemaal schijt te rijden 8)
 
Originally posted by Running_Sp
nou iedereen naar streetmaster zn huis , ik wil em ook wel is ff bekijken dit gaat erg hard vlammen !!

Als ie af is nodig ik jullie wel allemaal uit voor een 'open huis'