Runner trekt kut

welke uitlaat? bedoel je dan wanneer ik de teller uitloop en geen andere cillinder hebben kijk dat scheelt ff tijdelijk wat :) en toch rij ik dan kneiters hard ... :P
 
andere cil is sowieso nodig als je teller uit wil

uitlaat bv Jolly Moto

Je moet weten wat je wilt. Hoeveel je uit wilt geven enz enz
 
Originally posted by Ufo
mischien valt er wel wat te regeln met de prijs voor een dr-tuned dan ofzo ;-)


Jij hebt wel rare gedachtes... (betalen in natura... pff)

Ennuh foto met jezelf erbij mag niet in contest, dan heb je ws een voorsprong!
 
Originally posted by Honda NSR-II
zijn maar weinig scoot-girls eigenlijk...
Schijnt er ook een te wezen uit Utrecht ofzo en die had een nrg/ntt met brute spullen zoals mhr uitlaat..
Kreeg ze van pa....

denk dat je debbie bedoelt.....zit ook op forum.. ergens :)
 
E runnergirl,

Wil je monteren, afstellen en onderhouden allemaal zelf gaan doen? Een mhr-setup vergt nogal wat tijd en geld...

Je hebt zo'n aluminium cilinder daarbij zo gesloopt met een klein foutje, en veel dingen kunnen niet zomaar uit de doos klakkeloos gemonteerd worden.

Kijk verder uit voor praatjes als "op 70cc is het te licht" want iedere 70cc cilinder geeft zijn vermogen af bij een ander toerental en vergt dus ook een andere vario en koppelingsafstelling.
Mensen zonder al te veel ervaring roepen altijd dat iets bij jou zo moet zijn omdat het bij hen ook zo was, terwijl het dan eigenlijk om verschillende situaties gaat.

Onthoud verder dat je er niet bent met alleen een cilinder uitlaat en carb, maar dat er al snel heel veel geld gaat zitten in de dingen/onderdelen die er bij komen kijken.

Waarom kies je niet eerst voor een getuned gietijzeren exemplaar? Dat is goedkoop, veilig, trekt al als een gek en je kunt mooi wat ervaring opdoen. Als je moeder je hiermee ziet rijden zal ze waarschijnlijk al stijl achter over slaan, dus dat is een mooi begin, toch?

greetz,
Ivo
IS-TUNING (info@is-tuning.nl , www.is-tuning.nl)
 
Ivo de verlosser:)...

Iets in die gedachte kwam ook bij me op... Het begint bij een onbegrensde Runner, en eindigd spontaan in een MHR-scooter met alles er op en eraan... Beetje vaag allemaal...

Volgens mij heeft deze girl geen idee van de kosten om zoiets rijdend te houden, uberhaupt heel te houden, problemen met politie, verbruik, slijtage, enz... Bezint eer ge begint:)

Greetz.
 
deze runnergirl weet heel goed wat het allemaal gaat kosten.(kijk een scooter winkel hebben wij hier ook).!!
en ik weet ook als je hem te hard tunt dat je dan erg last heb van slijtage.!! en jah. daar heb ik heus wel over na gedacht!! dus doe niet net of meisjes er niets van afweten ik lees ook wel is bladen!! en boekjes ok...

en ik ga hem deze week eerst onbegrenzen..
en een paar weekjes later... dan ga ik er een jolly moto uitlaat onder zetten en dan zie ik wel weer verder :)

Greetz
RUnner girl
 
als dit maar goed gaat :rolleyes: :)

laatst kwam ik ook een blazend meisje tegen die ging ook dik 100 digi, begon bijna moeite te kosten :P
 
Een jolly op een std cilinder lijkt me niet de meest logische keuze......... Beter een giet70 met evt std uitlaat...... vlamt vetter dan een jolly op een nieuw type cilinder.......................
 
EEn jolly is een prachtige all-rounder die het goed doet op cilinders van std 50cc tot en met mhr team 70cc.

Zeker een goede keus met oog op de toekomst. Wel een pijp die je zeker niet onder spanning moet monteren (soms is aanpassen nodig!) en goed tegen roest moet onderhouden.
 
Volgens mij onderschat jij de kracht van een dr-tuned! Dat is dus niet te vergelijken met een gewoon gietijzeren 70cc cilindertje heh, en is eigenlijk een van de weinige cilinders die er voor kan zorgen dat je voorwiel vanuit stilstand automatisch omhoog gaat, zonder gekke dingen te doen.

Originally posted by runnergirl
deze runnergirl weet heel goed wat het allemaal gaat kosten.(kijk een scooter winkel hebben wij hier ook).!!
en ik weet ook als je hem te hard tunt dat je dan erg last heb van slijtage.!! en jah. daar heb ik heus wel over na gedacht!! dus doe niet net of meisjes er niets van afweten ik lees ook wel is bladen!! en boekjes ok...
RUnner girl
 
Originally posted by runnergirl
dus doe niet net of meisjes er niets van afweten ik lees ook wel is bladen!! en boekjes ok...

Nou meiske ik hoop voor jou dat je met die bladen en boekjes toch niet de scootin bedoelt!!!!!
Daar staat zoveel lulkoek in daar moet je het echt van hebben hoor!!!! :rolleyes:
Volgens mij is het beter als je de tips die men je hier geeft gewoon aanneemt.De mensen die hier zitten hebben samen echt wel emer kennis dan zo'n KUT blad als de scootin!!!!
Scootin moet je alleen kopen voor de plaatjes en niet voor de technische shit!!!!
Dus ik hoop dat je de tips die men je hier geeft gewoon kunt aannemen!!!!
En ik bespeur hier toch echt niemand die zegt dat meisjes er niks vanaf weten,alhoewel je natuurlijk zelf ook wel begrijpt dat je een uitzondering bent!!!
(wel bruut natuurlijk!)
Dus begin nou maar gewoon met een Dr tuned+Jolly+19/21mm carb en wen hieraan en stap daarna gewoon lekker over op Evo tuned of iets anders in die klasse.
Je moet niet zomaar in een sprong van sloom naar heel snel gaan.Je kunt beter een tussenstap hebben!!!
En Dr tuned is echt geen kattenpis!!!
Er staat zelfs momenteel een grafiekje online van een DRtuned of zo met rond de 10+pk terwijl di eniet eens op zijn allerbest afgesteld!!!
Ach ja de keus ligt uiteindelijk bij jouw he!!!
8)
 
Last edited:
ik was met mijn nog redelijk goedkope setup ook dik boven de 1000 uitgekomen terwijl ik dat echt niet had verwacht !

dr70 - 250,-
rhq krukas - 360,- [jaja dealer prijs ! 8) ]
17,5 carb - 150,-
blackswan - 380,-
daarna afstelshit - 200,- [altijd schrikken al die afsteltroep :| ]
membraampje dat het niet hield - 100,-


en ik rij hiermee toch wel heel veel 70cc-ers eruit terwijl me cillinder nog nieteens is getuned en nog nix aan vario zooi gedaan enzo !
 
Hey hey guys

nee ik heb wel de scootin maar idd daar staat haast geen info in.. maar er zijn wel scooter boekjes waar het wel in staat.
en kom ook geregeld bij de dealer..
maar idd de prijzen zijn wel duur vooral het nieuwe spul is duur 2e hands gaat het nog wel .. maar goed ik denk at ikalles nieuw ga kopen dus runnergirl is flink aan het sparen.. maar ik kom er al bijna aan!! en ik ga het ook eerst in stapjes doen!!
dat leek mij ook het slimst...vooral in mijn ogen van mijn mama lijkt me dat beter..want straks zet ze mijn scooter op ketting.....
en dat wil ik nog niet... dus ik zou het ongemerkt moeten doen dus dat is zekers stapje bij stapje!!!

en natuurlijk neem ik jullie advies ook altijd aan....
anders had ik geen Thread geopend... omdat ik toch nog het 1 en ander miste..

ooh ja zou eerst een nardo uitlaat het goed doen op mijn standaard cillinder??

greetz en kizz
Runner girl
 
Back
Top