This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Runner trekt kut

Originally posted by runnergirl
:? :? :? :? :? :? :?

let me make it clear to ya 8)

je moet andere rollen anders ga je niet vet... duidelijk? je moet ook andere koppeldingsveren/een andere koppeling en een andere drukveer...

als klap op de vuurpijl moet je nog een andere sproeier

duidelijk?
 
dank je wel!!! ooh ja voor de gene die er wou weten hoe ik er uit zag..... misschien doe ik wel is mee met de scooter contest..als ie helemaal af is!! met mij er bij op
 
mischien valt er wel wat te regeln met de prijs voor een dr-tuned dan ofzo ;-)

Originally posted by runnergirl
dank je wel!!! ooh ja voor de gene die er wou weten hoe ik er uit zag..... misschien doe ik wel is mee met de scooter contest..als ie helemaal af is!! met mij er bij op
 
blond?? ik ben wel blond maar IDD niet van mijzelf....
maar het blijft een scooter forum he haha..

K had het er net nog ff met iemand er over gehad maar 3.6 rollen op een 70 cc is veel te licht!!!
 
met die mhr cilinder+uitlaat+andere vario die jij in je ged8te had..
scheelt het misshcien niet zo gek veel...
 
dus 3.6 is te licht..maar het inrijden.. he waar ik nu mee bezig ben..is dat beter met al die begrenzing troep er op of kan ik dat er eigenlijk al af halen..kijk dan rij ik ook niet meer zooo langzaam.... en weten jullie misschien ook hoe hard ik ong rij met MHR 70 cc Cillinder. en een MHR uitlaat.. een een carbaratuur van 19 mm??
 
Begenzers kunnen eruit jah, in Italie worden ze ook zonder geleverd. Hoe hard je gaat? Hmmm reken maar teller uit
 
zijn maar weinig scoot-girls eigenlijk...
Schijnt er ook een te wezen uit Utrecht ofzo en die had een nrg/ntt met brute spullen zoals mhr uitlaat..
Kreeg ze van pa....
 
de teller uit..jah?? ooh beters.. en dat de begrenzing er nu uit gaat weet ik dus ook ga zo dus ff sleutelen aan mijn scoot..

have you better ideas??
 
mijn vader vind het ook geweldig..
voor al mijn idee van 70 cc cillinder er onder vind hij wel een leuk idee.. maar mijn mams zit te zeuren dat ik een meisje ben en dat die dat soort dingen niet doen.... echt wat ouderwets..... maar goed.. ik vind scootz heel interessant hoor. vooral het tunen er van..hoe harder hoe beter
 
welke MHR?? zo daar vraag je me wat?? ik weet wel dat er verschil in sommige zit..maar doe maar een brute de grootste de lompste en de snelste
 
Sure

ok..... MHR Speed 70 + Team krukas = rond de 1500 al + MHR uitlaat van rond de 900 gulden weet je het nog steeds zeker
 
Dat is zekers een smak met geld maar goed... het is wel
SUPER Spul..maar ik kon misschien nog van een jongen uit mijn klas een 70 cc Kopen voor 200 piek... maar hij wist alleen niet wat voor merk het was... als het maar geen dr is want das zo kapot loopt even goed maar is alluminium .. ik denk dat ik brut ga sparen . en eerst de uitlaat maar is koop en dan zie k wel of mijn baantje zo goed verdient dat ik de 70 cc van Malossi ook ga kopen maar k ben bang dat ik tot mijn verjaardag moet wachten... dus nog een half jaartje wachten jammer... maar zijn er nog meer snellere spullen waarmee je de teller er uit rijd>>:?