Runner trekt kut

Advertisement - register to remove this

Ligt er aan he!!!
Begrenzers er uit halen misschien???
Als dat al gedaan is,haal dan een of andere giet70 of zo en een 19mm carbu!!!!
 
tsja das normaal bij de nieuwe runner :D
gewoon onbegrenzen en hij rijd zuppah..
wil je het rustig aan doen, haal dan de membraam begrenzing er alleen uit..

(ik ken het gevoel, ik werd eruit gereden door snorpuchjes)
toennie begrenst was
lol
 
Originally posted by SR-MARC-SR
(ik ken het gevoel, ik werd eruit gereden door snorpuchjes)
toennie begrenst was
lol
Nu niet dan:p Liever geen reactie;) ik weet namelijk toch al wat je wilt zeggen:)
 
wat de oplossing is hangt ervan af wat runner girl wil uitgeven (en hoe ze er uit ziet? :) )
 
H

ja ik had zelf al een idee... wat ik uit wil geven?? max 1000 gulden.. meer niet.. zou dit spul er goed op doen ! Maar ik moet hem eerst nog inrijden..of hebben jullie betere dingen zeg het me he!! En tuurlijk blijf ik wel op dit TOPIC... ik kan wel tegen een stootje hoor

19 mm carbaratuur.
75 cc cilinder MHR
MHR uitlaat??
 
ze vertelde mij dat ik er ook nog andere rollen van 3.6 er op moest doen..maar dat hoeft dan toch niet meer als ik een 70cc en een andere uitlaat er op doe..of heeft dat dan ook nog wel enige nut..want ik wil kneiters hard rijden!!
 
Originally posted by runnergirl
ze vertelde mij dat ik er ook nog andere rollen van 3.6 er op moest doen..maar dat hoeft dan toch niet meer als ik een 70cc en een andere uitlaat er op doe..of heeft dat dan ook nog wel enige nut..want ik wil kneiters hard rijden!!

jewel

rollen laten je cilinder op het goede toerental draaien (onder andere je rollen) en dus moet je wel andere
 
Back
Top