Runner rst

H

Huugje14

Guest
Aanstaande kerst vakantie moet mijn scooter er toch aan gaan geloven! Uit erlkaar en nu degelijk en volledig en werkend inelkaar!

Nu heb ik de volgende set up:

-dr70
-standaard 17.5mm carb
-standaard vario etc
-sproeier 85
-malossi rode drukveer
-standaard runner terugloop uitlaat ontgrenst

Nu heb ik de volgende problemen:

1. mijn achterwiel staat scheef geen idee wat hier de oorzaak van is.
2. de scooter stotterd enorm wanneer die koud is(echt 1/2 tot 1 kilometer rijden tot het weg is, rijd ongeveer 30).
3. er rateld iets in mijn carterkap(denk ik)
4. en de zekering blijft eruitknallen

hopelijk kunnen jullie met een frisse blik op de zaak mij helpen en kan ik eindelijk alles eens verhelpen!

misschien tips nu ik hem dan toch ver uitelkaar heb waar ik naar moet kijken? Blok is onlangs gereviseerd dmv nieuwe tiro krukas en toebehoren en vernieuwing waterpomp.
 
Advertisement - register to remove this

1. lagers en keeringen nakijken
2. een scooter stottert altijd als hij koud is, het gaat erom hoe hij draait als hij warm is
3. kan het kickstart rondsel zijn, ook kunnen het je rolletjes in je vario zijn die mischien vierkant zijn.
4.ergens kortsluiiting? kabelboom even nalopen, en controleren op breuken.
 
Dat nakijken doe ik hoe? Er klinken geen vreemde geluiden als het wiel eraf is zeg maar.

ja maar echt stotteren stotteren en lang

rollen zijn onlangs vervangen. En ik vroeg me af of het niet gewoon me carterkap zelf is of me kickstart aangezien ik deze een beetje rond kan bewegen zeg maar

Dat ga ik doen!
 
1. lagers controleren op speling(zit er beweging in? hoe ziet het er uit?) keeringen is beetje lastig(kijken of er olie uit komt, hoe ziet het er uit? en dicht hij goed af?)

2. choke nakijken of hij het nog doet( heb je electrisch of handmatig?)

3. dan zit het waarschijnlijk in je kickstart rondsel aan gezien je al zecht dat je hem heen en weer kan bewegen.

4. ok dan!

Is het trouwens niet het hele blok dat scheef staat of echt alleen je achterwiel?
 
Last edited:
Back
Top