Runea customs

dsc009577lu.jpg



pfffffffffffffffffffffffffffffffff
 
haha van die kap ga ik mal maken en op nieuw maken hoor :p die is iets te zwaar :p en wel meer kappen eerst ff deze afwerken en dan mallen maken joeps
 
Hallo, ben ik weer en nu met leestekens, zal het vorige van de week ff alles maal aanpassen zodat alles in goed ABN staat.

Hier volgt nog een update over wat gegrafeerde dingen,

dit zijn mijn rempotdeksteltjes en de tnt stuurpen bovenkant, verder heb ik ook nog mijn voorvorkpoten en carterpannen gedaan.



Detailfoto:



Sorry voor de slechte foto's (telefoon).
Dat was het voor nu joeps.
 
Nee, :p laten doen, ging het zelf proberen op mijn remklauwen, maar resultaat was niet zo mooi:p
Voorvork en dit setje en carterpannen heb ik dus laten doen:).
joww
 
Last edited:
Jo, ik heb bedacht om voor het andere project de runrox, ook een setje te laten graveren van rempotdeksels en totn stuur ding.
Ik weet alleen niet wat ik op het tnt stuur ding moet laten doen... iemand suggesties altijd welkom:)
Ben van plan om Run op linker pot en rox op rechts en dan wil ik miss iets in het midden miss niet, ik hoor graag suggesties;)
Joww
 
ik zou er niks in zetten, zo'n TNT clamp is al gaar genoeg...

maare, kan je je tijd niet beter investeren in je kappen eerst?
 
ik laat het toch doen, dus dan kost het mij geen tijd volgens mij....
En ik ben nu momenteel weer in apeldoorn dus kan nog nix aan mijn kappen doen, maar dat is wel de volgende stap.
Joww
 
Hallo, na lange tijd nix laten horen ben ik er weer even, heb niet al te veel gedaan aan mijn scoots in de tussentijd, maar wel aan die van mijn zusje die is zogoed als af.
Verder heb ik mijn paddoc gespoten en het gegrafeerde deel nog bewerkt zie hier wat foto's (srry voor de slechte kwaliT)

Om te beginnen de carterpan:


Het stuursetje:


De voorvorkpoot:


En de paddoc (hij is paars parel moer met goudenglitters) probeer van de week nog wel mooiere foto te maken.


Dat was em weer!
Joww
 
zo zo vind het wel nice alleen vind ik het in een tevroeg stadium gedaan dat ding is nog lang niet klaar en toch al bezig met de finishing tutch (of hoe je dat ook typt)

iedergeval succes
 
Back
Top