Arerox51 By IR-customs.

owkee bedankt dat heb je dan wel heel mooi gespoten maarja k ga wel ff oefenen en dan komt het goed bedankt

ps: ik vind je voorkap juist heel mooi gelukt met dat aerox rooster een beetje naar binne egt sjiek!
grt
 
gvd, wat ziet dat ding eruit in de zandbak gecrosst? dat deed ik nog niet met m'n scooter;).
ziet er goed uit allemaal, voorkap is mooi gemaakt:)
 
Dennis.H said:
gvd, wat ziet dat ding eruit in de zandbak gecrosst? dat deed ik nog niet met m'n scooter;).
ziet er goed uit allemaal, voorkap is mooi gemaakt:)

nee, maar wel op een nat pad.



Volgende week haal ik het blokje eronderuit en komt de Speed erop. Ook probeer ik een andere inlaat te maken.

wolfie said:
vette area, alleen weer de zoveelste aerox voorkap in een scooter haha :rolleyes:
Mischien omdat het 1 van de vetste voorkappen is. Ik had er ook een neo's voorkap in kunnen doen, alleen was het geen gezicht geweest.
 
Ja, ik moest nog weten hoe ie reed voordat die tp eraf ging, en toevallig lag er wat zooi. Boeie hij gaat toch weer helemaal uitelkaar.

Blok is er nu af, Om:

tunen
schoonmaken
alles erop zetten.
 
Last edited:
ik weet niet wat ik van moet denken.

mono is een leuk idee maar ik denk dat hij telaag is en dus gelijk met het zadel loopt. en hij is ook best lang maar dat heb ik zelf ook en dat staat bij de 1 beter als bij de ander
 
KrazieHansie said:
Dikke Overange :p


Gehe , doet ze werk goed, aleen wtf heb je met die delta gedaan. Lekker trekveren vervangen zo :S

Sonic Tuning said:
ik weet niet wat ik van moet denken.

mono is een leuk idee maar ik denk dat hij telaag is en dus gelijk met het zadel loopt. en hij is ook best lang maar dat heb ik zelf ook en dat staat bij de 1 beter als bij de ander

Hij loopt op 1 lijn met het zadel. en staat opzich wel goed.
 
ik vind de mono ook te lang, loopt niet mooi mee met de lijnen van de achterkappen. Misschien als die wat spitser omhoog gaat, en schuiner naar het zadel toe, dat het een stuk mooier is:)
 
DJT-Speed-Area said:
ik vind de mono ook te lang, loopt niet mooi mee met de lijnen van de achterkappen. Misschien als die wat spitser omhoog gaat, en schuiner naar het zadel toe, dat het een stuk mooier is:)

Ja dat eind stukje bedoel je.

ong 7cm van de rand, daar was ie iets ingezakt, maar ik ga dat met plamuur nog opvullen. of mss nog laagje PUR.
 
Sorry, ik vind het ook niet mooi. Had die punt op het eind heel anders gedaan waardoor je de vorm van de mono zelf beter met de kaplijnen mee had laten kunnen lopen, maar boeiend als jij het mooi vind dan lekker mee doorgaan. ;)
Smaken verschillen maar het werk eraan kan ik wel waarderen :)

succes verder.
 
(-KingAppie-) said:
Gehe , doet ze werk goed, aleen wtf heb je met die delta gedaan. Lekker trekveren vervangen zo :S .

Nee ding zit vast gelast :p wat ding spron vaak uitelkaar :D @ die veren zijn strakker dan die zwarte van malossi :D
@ Je mono ik vindt ut tof
 
Back
Top