Runea customs

Zo was die jaar geleden ofzo :p, dat is nu dat rood wit zwarte ding maar die word dus nog andere kleur :)

Verder heb ik dit weekend nix aan de scoots gedaan, wegens geen tijd :( Wel heb ik ff stikkers laten maken en van die letters die achter op auto's zitten gekocht.
ajoow
 
Last edited:
Wel jammer dat je allemaal negative reactie's krijgt :) Maar goed, ben benieuwd wat je er van gaat bakken. Want het word wel wat volgens mij 8)

Oja, heb je nog meer foto's van deze?


Want ziet er bruut uit! 8) (Of is deze ge-photoshopt?)

Succes.

idd ik ben ook wel heel erg benieuwd naar meer foto's van die scooter, en vooral de velgen
ding is erg tof en origineel!
 
het is komma, geen comma;)

ontopic, blijf het een heerlijk beunproject vinden!

het gaat over interpunctie niet over spelling ;). het gaat hier niet om perfect Nederlands. Iedereen maakt wel eens een spelfoutje zoals je ziet, dat maakt ook helemaal niks uit, maar schrijven met totaal geen interpunctie of wat Barst van de fouten. dat is zwaar irritant.

Nu ontopic ja :),
 
ik ga helemaal stuk als deze man strx iedereen weg rijdt en custom show na custom show wint :D dan valle al die bekkies van de "koele tjoeners"op dit forum open :p geef deze man even de tijd om het af te maken, dan gaan we oordelen

En toch blijft het een kwestie van smaak. ;)
 
Ik vind niet echt dat je nu al kan oordelen, want volgens geert is het nog niet af. Okey, je kan het ongeveer zien. Maar ik vind dat je pas kan oordelen als het af is :)
 
Zo, heb weer wat aangeschaft zal er vanavond foto's bij zetten,
een getunede evo, power one as pen 12 en een aerox setje remklauwen + rempotjes met mooie remkabels (H).
Moet nu alleen nog 2 rox voorvork poten en een sr t stuk, heeft iemand dit ligen graag reagere ;)
Thnx en tot vanaaf joww
 
Last edited:
Zo jonges, vandaag maar weer es aan de scoot gebeunt,
ben weze klooien met dremel ziet er best dope uit vind ik.
Ik heb foto's maar zoals jullie zullen zien is het nog niet af!!
Hier een pic van me remklauw :p rc dremeld



Waterpomphuis aangepakt, een plaatje gemaakt om hem aftedichten...



Nog even op het blok.


Dat was em weer joeps
 
Last edited:
Ik zou toch maar eens ABN gebruiken als ik jou was.
Anders gaat het topic gewoon dicht. (+ dat je voorlopig even geen acces tot dit forum meer hebt)
 
Back
Top