Runea customs

geert haas

Well-Known Member
hallo jonges ik ben geert h aka runea

mijn verleden zal ik kort houden op 15 jarige leeftijd mijn 1e area
na een tijdje geerden te hebben snelhijd gign vervelen enz c16 hebo ng en nogg meer troep eronder gegooid
16 geworden certii gehaald nog een area gekocht had ik er 2 na tijdje mijn 1 verkocht en met mijn 2e door gegaan evo c21 seletra rotr gehaald
hier nog foto van toen



onderdelen op het blok:




en toen onder de scooter:



een maand later nog een dna gekocht verbouwd met totaal mhr en beetje gepolyesterd aan de area en dna niet de 2 apparaatjes



toen hele tijd veel gedaan mijn witte area verkocht nieuwe area gekocht die totaal verbouwd met een kiesler sr monoseat homemade underseat dat allemaal met de achterkappen aan elkaar gemaakt en toen nog een runner front erop met daarin een rox rooster toen ff snel gespoten voor een meeting (was neit afgewerkt toen) en snel een foto geschoten hier het resultaat:



zo een hele tijd gelaten niet echt iets meer aan verandert tot ik een aanbod van een area kreeg voor 350 euro dus toen op naar de 4e area thuis gehaald en meteen weer begonnen met polyesteren wel een sr frontje op de area kap en achter rox kapjes zie hier





toen ik toch bezig was en nog rox grillen had legde ik die es op de x kap en kreeg dit:



vond eht erg dope even een totaal aanzicht:



begon al naar mijn zin te worden toen nog 2 luchthappers van een phantom gekocht wat die wou ik er ook in hebben oorsronkelijk wou ik die ngo in de achterkappen doen maar dit werd nix dus had ik ze in de zijkappen gemaakt ik vond het erg mooi:





toen aan de achterkappen verder gegaan ik wou een soort monoseat met een formule 1 look dus die inlaat eingelijk ik had nog 2 rocgrillen over dus waarom niet rox grill door midden gezaagd en er op gepolyd stond best mooi ik:





toen de trechter erbij gepakt:



nou vond ik het al worden maar de achter kant nog niet goed genoeg dus ik ging luchthappers maken in de rox kappen hier ff aan het beunen:







daarna snel het zooitje in de plamuur gezet en toen kreeg ik dit:



naderhand ook nog de laatste aerox grill in het handschoenenkapje gemaakt en alle 2 de grillen vast gepolyesterd:



en toen nog 1 van de zijkant:



toen weer es verder met de zijkapjes beetje geplamuurd schuren en ff snel spuitplamuur:





maar toen moest ik bij de voorkap de bovenkant nog dicht maken wist niet zo snel iets moois dus ik dacht dan maar vlak miss heeft het wat zo gezegd zo gedaan poly mat erover en palmuur en toen had ik dit:






was er niet tevrede mee en toen viel mijn oog op nog een rox kap:





erin gezet:





kappen weer op de scooter:






toen weer wat aankopen gedaan:



de mhr pijp:



en de 2 fast:






toen een totaal plaatje van de onderdelen toen:





toen de trechter uit de achterkap haald zag er toch niet uit en es de rox roosters erachter gehangen:





toen luchthappers in de voorkappen gemaakt:





helm gespoten:





toen es aan de velg begonnen ligt gepolijst en flipflop paint:



alles op het blokje (ook flip flop):



stuurtje en snel gas ook flip flop:





en toen nog een mhr uitlaat en wigjes + filters en carbjes besteld en waren binnen:


URL]

toen langs van der kruijs een shijfje en kickstart gehaald:



toen de 2 blokjes met onderdelen ff op de foto:











toen een achterspatbordje gefixt met een soort vin:





omdat ik sr voorvork had moest ik ook sr velgen dus 2setjes sr velgen gekocht voor mijde scoots 1 sr voorvelg en flip flop gespoten:





toen beide projecten op het balkon gezet was nml lekker weer:













toen nog een oversized remschijf gekocht:



en ook een AIM teller:



toen de schijf en stage 6remklauw @ scoot gezet:





toen nog een mhr rotor gekocht:



nrg koplampen in de runrox gepolyed en beetje geschuurd vast:



de runea voor zijn 1e test ritje met de 2fast (H)









toen mijn brug vast es een beetje gaan polijsten:



een beetje aan de runea geklust in het beun hok:

\

vering gepolijst en gespten en de burg verder gepolijst:







mijn adere veer bogonnen met polijsten en later gepsoten nog:



hier beide burggen met gespoten veren:







meer updates volgen ajo
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

T blijven echt hele aparte dingen. Ben dr nou met mezelf ook nog steeds niet over uit of het nou mooi is.. Ben benieuwd naar het totale eindplaatje. :)
 
ziet er kwa setup top uit maar vindt de kappen er niet echt super uitzien maar goed ik wacht rustig af naar het eind resultaat ps velg ziet er top uit man.

suc6
 
wat een verhaal :p

Wel erg orgineel wat je allemaal met je kappen doet :)
Ik hoop dat als het gespoten is dat het er allemaal erg netjes uitziet.

De afwerking kan je nog wat aan doen maar ik ben benieuwd naar het eindresultaat :)
 
Last edited:
je moet echt ff gaan werken aan je designs :p
Het idee is leuk bij beide scooters , maar vind het er niet mooier uitzien dan de std modellen.

Blokjes zien er leuk uit.

Uitdraaien van de scores? Aangezien 23.4 @ speed en 25.7 @ 2fast best aan de hoge kant is.
 
Zeer leuk project ik ga hem zeker volgen
maar die kleur die je op je aprilia sr velgen hebt
welke is dat van motip

Ps leuke cilinder:p
 
vind het kappen set echt heel lelijk. veel te veel roosters en overdreven vormen.
Wel goed dat je zo veel werk in je scooter steekt !
 
ik vind het er echt niet uit zien..:)
maarjah eigen mening,verder zijn je ideeen wel leuk
alleen afwerking laat echt nog wat te wensen over...
succes verder met je project

ciao..
 
Ik vind het ook om te :r .

De vormen komen gewoon voor elkaar niet overeen en alle verhoudingen zijn weg .

Ik kan niks anders zeggen als dat ik het maar vieze scooters vind :X.
 
Je hebt inderdaad een hoop tijd, wat een gepolyester zeg. Ziet er wel leuk uit, sommige dingen ook weer niet. Maar ben benieuwd naar het eindresultaat. En 23,4 pk met Speed op Mina? Die uitdraai wil ik ook wel eens zien :) Succes verder!
 
Beunen in de woonkamer:X? Mijn pa vind het al erug als ik een vlekje in de garage maak man:X. Verder vond ik je aan het begin wel leuk met je kappen bezig zijn maar het word er niet mooier op. Mjah dat is mijn mening en meningen verschillen nu eenmaal;):p. Wel leuk dat je er veel tijd/geld in steekt in je kappen.

Koet luck:)
 
Gedver :p, ik vind hem echt lelijk, die kappen zijn echt zo uit verhouding.


Het verhaal zelf is trouwens echt onleesbaar, je mag wel is een cursus ABN nemen ipv te plamuren.
 
Gedver :p, ik vind hem echt lelijk, die kappen zijn echt zo uit verhouding.


Het verhaal zelf is trouwens echt onleesbaar, je mag wel is een cursus ABN nemen ipv te plamuren.

:D :* Dank u voor uw subtiele bijdrage hahaha


K hoop trouwens wel dat die Spinners eraf blijven want dat was echt wel ongelofelijk fout..
 
Back
Top