ABT Boers Engineering 9 June 2006 #22 sprintspeed said: Naar mij weten gewoon 2f4r.. Click to expand... Nee, maar het wordt wel een mooi blokje als ik de verhalen zo hoorde.
sprintspeed said: Naar mij weten gewoon 2f4r.. Click to expand... Nee, maar het wordt wel een mooi blokje als ik de verhalen zo hoorde.
robbb Well-Known Member 9 June 2006 #23 supervet zag em gister nog bij roderick in de garage staan ben benieuwd naar het 80 blokje
Tommy 150m @ 5,95 no NX 9 June 2006 #25 ABT said: Nee, maar het wordt wel een mooi blokje als ik de verhalen zo hoorde. Click to expand... overtreffende trap met een driecilinder :+
ABT said: Nee, maar het wordt wel een mooi blokje als ik de verhalen zo hoorde. Click to expand... overtreffende trap met een driecilinder :+
Lucas Banken? 9 June 2006 #26 Ding is in mijn ogen gewoon perfect, echt een top machine :W Wat is het totaal gewicht van de sonic weten jullie dat?
Ding is in mijn ogen gewoon perfect, echt een top machine :W Wat is het totaal gewicht van de sonic weten jullie dat?
ErwinZ GC Member 9 June 2006 #27 Echt een heel vet ding :W Vetste sonic imo En ook nog een dik vermogen :W
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 9 June 2006 #28 kawa KX 80 cross cilinder?? iig erg mooi project gaat ook al n tijdje mee denks suc6 met het 80cc blok gr kees
kawa KX 80 cross cilinder?? iig erg mooi project gaat ook al n tijdje mee denks suc6 met het 80cc blok gr kees
Xander Registered Abuser 9 June 2006 #30 Groetjes aan Kadenau. :+ Wie heeft die rekstrook elektronica gemaakt? Stef?
N Nick L Møller Danish Tuner 100% 9 June 2006 #31 So nice sonic you have Johan, but how much PS how it??
zjaaakie LC Viper in progress 9 June 2006 #32 Nog altijd DE sonic als je het mij vraagt Lijkt me een grote kick als je met een scooter aan de top kunt meedraaien tussen de frames Ben benieuwd naar het 80cc blokje
Nog altijd DE sonic als je het mij vraagt Lijkt me een grote kick als je met een scooter aan de top kunt meedraaien tussen de frames Ben benieuwd naar het 80cc blokje
M Matthew. Well-Known Member 10 June 2006 #36 Dit is nou een voorbeeld van een super mooie sprinter die daarin tegen ook nog goed hard rijd ! , Succes dit jaar
Dit is nou een voorbeeld van een super mooie sprinter die daarin tegen ook nog goed hard rijd ! , Succes dit jaar
BFE EVO SR Johnny 10 June 2006 #37 Heej Johan leuk jullie gemeet te hebben @ Rotterdam. Ding gaat echt als een kogel. Eind vd zomer zie je me wel met mijn hok verschijnen in Heerhugowaard Post anders ook even het filmpje dat ik gemaakt heb. Succes verder
Heej Johan leuk jullie gemeet te hebben @ Rotterdam. Ding gaat echt als een kogel. Eind vd zomer zie je me wel met mijn hok verschijnen in Heerhugowaard Post anders ook even het filmpje dat ik gemaakt heb. Succes verder
KrazieHansie S.T. Nrg 23.6 HP's 10 June 2006 #38 :W Mooiste sprinter die hier op de nederlandse sprint en meetings rondknald :W Echt super mooie sprinter, en ook nog eens snel.. Meesters ding
:W Mooiste sprinter die hier op de nederlandse sprint en meetings rondknald :W Echt super mooie sprinter, en ook nog eens snel.. Meesters ding
dieselmaniac Zupermen 10 June 2006 #40 tommy said: overtreffende trap met een driecilinder :+ Click to expand... geen 2fast4race... roderick of johan zal het zelf wel vertellen
tommy said: overtreffende trap met een driecilinder :+ Click to expand... geen 2fast4race... roderick of johan zal het zelf wel vertellen