rollerbank story [zoveelste maar deze is flex]

black_phoenix

Gs-Tuning
zag vanochtend rollerbank staan en kon nog omdraaien maar was eigelijk wel benieuwd wat ie zou doen op de rollerbank [hehe]

dus ik ga zonder zeuren netjes in de rij staan, na een tijdje aan de beurt:

wout: start ie gewoon?
ik: ja denk ut wel eh ..haha
wout rijd em erop en gaat zitten
wout: hij doet nix hoor
ik ga even kijken
ik: je moet contact omdraaien
wout: oja, hier op drukken denk ik heh?
ik: ja daar op drukken, als je em wilt starten tenminste !

mijn scoot is nu trouwens in zo'n slechte staat dat als ie koud is trekt ie zo naar 90...maar beetje warm halt ie net 60 en trekt ie voor geen meter meer

dus de teller schoot meteen omhoog dus wout zat flink te kijken
hij wacht nog even en oppeens gaat het tellertje teruglopen tot ie op 0,4 kw blijft hangen

hij gaat overal zoeken naar begrenzer
drukt ie op claxon en schrikt zich helemaal te pletter....was echt superlachen [heb vrachtwagenclaxon]

maar had dus geen boete...heb nog proberen uit te leggen wat er aan kapot was maar toen keek ie zo raar dus ik dacht lama zitten...... haha was wel grappige ervaring

Advertisement - register to remove this

Hehehe, bewijst ook maar dat wouten een ontiechelijk verot korte termijngeheugen hebben. Bij zo'n rollenbank controle moeten ze ontzettend veel scoots starten, maar elke keer weer vragen hoe het moet :)

Is het trouwens waar dat ze een begrenser kunnen opsproren? Ik zag laatst dat ze een scooter met een of andere scanner aan het scannen waren....ik hoorde later iemand zeggen dat dat voor de begrenser was..is dat waar?!?

Hoe zit het btw met die 50cc quads? Die kunnen toch nooit op zon bank? Dus die kun je opvoeren zo hard als je maar wilt!

Wat is er eigenlijk allemaal te.... ach laat ook maar anders gaat ie weer teveel off topic... ;)

bij ons was vandaag ook een rollerbank niet echt spectaculair
een aerox met techigas met 1,6
een nrg met een yasuni met 1,4
een onbegrendsde sr met 0,9
viel mij eigenlijk op hoeveel scoots er keurig 0,5-0,7 kw hebben meer dan de helft was goed enzo

Originally posted by Casper
bij ons was vandaag ook een rollerbank niet echt spectaculair
een aerox met techigas met 1,6
een nrg met een yasuni met 1,4
een onbegrendsde sr met 0,9
viel mij eigenlijk op hoeveel scoots er keurig 0,5-0,7 kw hebben meer dan de helft was goed enzo

raar dat aerox met technikut meer heeft dan nrg met yasuni:?

Als je twee dezelfde types rollerbank hebt, hoe groot is dan de kans dat je op allebei de bankejs hetzelfde vermogen hebt?

Volgens mij zijn die dingen een beetje vreemd....

greetz

Originally posted by bond007

raar dat aerox met technikut meer heeft dan nrg met yasuni:?

Klopt sowieso niks van die rollerbanken. Reed laatst op de Aerox van mijn broertje, met een technigas eronder, werd ik gepakt en moets op de rollerbank. Ging VER over de 1.9, dus kon ik hem inleveren en verder lopen :( Verder is alles standaard aan die scooter.

Originally posted by Duffels

Klopt sowieso niks van die rollerbanken. Reed laatst op de Aerox van mijn broertje, met een technigas eronder, werd ik gepakt en moets op de rollerbank. Ging VER over de 1.9, dus kon ik hem inleveren en verder lopen :( Verder is alles standaard aan die scooter.

Hej nog zo'n wonder technikut

Back