black_phoenix
Gs-Tuning
zag vanochtend rollerbank staan en kon nog omdraaien maar was eigelijk wel benieuwd wat ie zou doen op de rollerbank [hehe]
dus ik ga zonder zeuren netjes in de rij staan, na een tijdje aan de beurt:
wout: start ie gewoon?
ik: ja denk ut wel eh ..haha
wout rijd em erop en gaat zitten
wout: hij doet nix hoor
ik ga even kijken
ik: je moet contact omdraaien
wout: oja, hier op drukken denk ik heh?
ik: ja daar op drukken, als je em wilt starten tenminste !
mijn scoot is nu trouwens in zo'n slechte staat dat als ie koud is trekt ie zo naar 90...maar beetje warm halt ie net 60 en trekt ie voor geen meter meer
dus de teller schoot meteen omhoog dus wout zat flink te kijken
hij wacht nog even en oppeens gaat het tellertje teruglopen tot ie op 0,4 kw blijft hangen
hij gaat overal zoeken naar begrenzer
drukt ie op claxon en schrikt zich helemaal te pletter....was echt superlachen [heb vrachtwagenclaxon]
maar had dus geen boete...heb nog proberen uit te leggen wat er aan kapot was maar toen keek ie zo raar dus ik dacht lama zitten...... haha was wel grappige ervaring
dus ik ga zonder zeuren netjes in de rij staan, na een tijdje aan de beurt:
wout: start ie gewoon?
ik: ja denk ut wel eh ..haha
wout rijd em erop en gaat zitten
wout: hij doet nix hoor
ik ga even kijken
ik: je moet contact omdraaien
wout: oja, hier op drukken denk ik heh?
ik: ja daar op drukken, als je em wilt starten tenminste !
mijn scoot is nu trouwens in zo'n slechte staat dat als ie koud is trekt ie zo naar 90...maar beetje warm halt ie net 60 en trekt ie voor geen meter meer
dus de teller schoot meteen omhoog dus wout zat flink te kijken
hij wacht nog even en oppeens gaat het tellertje teruglopen tot ie op 0,4 kw blijft hangen
hij gaat overal zoeken naar begrenzer
drukt ie op claxon en schrikt zich helemaal te pletter....was echt superlachen [heb vrachtwagenclaxon]
maar had dus geen boete...heb nog proberen uit te leggen wat er aan kapot was maar toen keek ie zo raar dus ik dacht lama zitten...... haha was wel grappige ervaring