This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RIP Steve "Crocodile Hunter" Irwin.


Nou ben niet bang voor me burm hoor maareh netpython fel??? :S Nakweek is net zo tam als een tijgerpython hoor net zoals chondropythons (sorong, aru lokaliteit om maar ff wat te noemen) En ik spreek uit ervaring
 
R.I.P. Steve, heel jammer.

Maar roggen steken echt alleen maar als ze in het nauw gedreven worden of zich bedreigd voelen, volgens mij was hij dus wat te ruig..en dan rekent de natuur met je af..

Zijn ook maar een handjevol mensen door die beesten gedood, ik denk dat hij dus wat te wild was met het beestje.
 

helemaal met je mee eens, had ook zoiets van dat kan niet waar zijn.
de man is een legende en r.i.p steve!!!
 

Lijkt me ook een erg pijnlijke dood gezien het nog joekels worden ook (en hij dat pijlgeval ding nog uit ze borst heeft getrokken)
 
Het was een van de grotere formaten, zie je ook wel @ docu's.

Hij is niet recht in zijn hart gestoken, maar in zijn hartstreek daar is het gif natuurlijk, dat vrijwel niet dodelijk is als het op andere plaatsen word toegediend, gelijk naar het hart gegaan; dat was zijn pech.
 
Mja om dat goed te filmen heb je 2 cameramannen nodig en hijzelf nog + ws nog een opzichter die de boel in de gaten houdt. Die opzichter hoeft niet persee in het water te zijn. maar je zit met 3 mannen in het water. deze rog heeft zich daar door mis bedrijgt gevoeld en heeft hierop aangevallen.

Erg jammer dit, mja een ongeluk zit in een klein hoekje.
 
r0bert said:
Wel bizar dat ie een staatsbegrafenis krijgt als zn nabestaanden ermee instemmen, kan je nagaan hoe groot die gozer in Aussieland was :W

Hij krijgt geen staatsbegrafenis.
Zijn ouders vinden dat Steve een doodgewone austalische jongen was, dus vinden dit ook niet nodig.
Zeer waarschijnlijk komt er wel een gedenksbeeld @ Queensland.

speed-quad said:
Nou ben niet bang voor me burm hoor maareh netpython fel??? :S Nakweek is net zo tam als een tijgerpython hoor net zoals chondropythons (sorong, aru lokaliteit om maar ff wat te noemen) En ik spreek uit ervaring

90% van de Chondro's die ik heb vastgehad, waaren vrijwel niet hanteerbaar.
Pas na ze vast te hebben en ze rustig te laten wennen,werden ze wat hanteerbaarder....
Ik ben al aardig vaak gebeten door pythonsoorten en moet toch zeggen dat ik van een chondro de meeste last heb gehad....
Netjes kunnen idd vrij rustig zijn, maar heb vaker "tamme tijgers" gezien dan "tamme netjes"....
 
"Fans van de Australische 'krokodillenjager' Steve Irwin hebben mogelijk al tien pijlstaartroggen gedood uit wraak voor de dood van hun idool. Dat meldde dinsdag Michael Hornby, een vriend van Irwin en directeur van een door hem opgerichte natuurbeschermingsorganisatie. De 44-jarige Irwin kwam vorige week om het leven toen hij door een rog in de borst werd gestoken bij het duiken.

Sinds de dood van de populaire tv-ster zijn al tien dode pijlstaartroggen met afgesneden staarten teruggevonden op de stranden van noordoost Queensland, de staat waar Irwin woonde en een dierentuin had. Volgens een lokale bioloog is het nog niet duidelijk hoe de roggen zijn gevangen en of hun dood te maken heeft met het overlijden van Irwin"

*dat is dan weer kansloos.
 
Dat zou echt het laatste zijn want steve gewilt zou hebben.. als ie het overleeft zou hebben zou die ms zelfs zeggen dat het komt doordat hijzelf te dicht bij dat beest kwam en/of dat het niet de schuld is van dat beest.
 
vond het ook erg sneu van die mensen omdat te doen, respectloos voor zijn dood, terwijl die imo eigenlijk zo slecht niet is voor zo een natuurliefhebber.
 
Te triest, fan van steve irwin?
D8 het niet, als je echt gefacineerd was door steve en respect voor hem had heb je dat ook voor deze beesten. Wat een onzin.
Als het een krokodil was dan waren er geen staarten afgesneden, want dat durven ze niet. Zielig om zwakke beestjes te pakken.
 
He had it comming. Als je vraagt ga je krijgen.

Edit: wat een gezeik ook met z'n kleine kinderen etc. Als die gast een beetje op krokodillen wil springen moetie het zelf weten maar kom dan niet zielig doen als je word geklaart door een rog ofzo......
 
Last edited: