Xavier....RIP

Fuck man, ik woon ook in eindhoven

en 3 dagen geleden werd ik dik stront geblazen door een aerox met 70cc
kan iemand me vertellen welke kleuren zijn scooter had?

echt klote iig
 
Originally posted by JaguaRox


Volgens mij bedoel jij Xander2000, ik d8 hier ook ff aan...

Als eerste wil ik je even condoleren met het verlies van een maat van je. Ook wil ik de familieleden en vrienden van Xavier heel veel sterkte toe wensen. Het is niet leuk als je iemand verliest door een "uit de hand gelopen hobby". Ik hoor sinds kort steeds vaker van dit soort verhalen. Dan ga je wel nadenken over hoe kwetsbaar je bent op een scootertje. Maar zo gauw je je in het verkeer begeeft stem je er in een zekere zin in toe dat je zeer grote risico's loopt. Of dit nu in een auto of op een scooter is, gevaar loop je altijd. Nogmaals; Heel veel sterkte met het verlies van Xavier...

PS. Dit ben ik dus niet...
 
tjeez, met 110 op een 0t0 knallen, dat is echt zwaar kut, gecondoleerd, sterkte voor de ouders, vrienden en kennissen.

maar tis ook dom om 110 (!!!!) op een weg te gaan rijden, waar 0t0's hier en daar voorbij kunnen schieten (lijkt mij) als je remt doe je er ontiegelijk lang over voordat je stil staat, en met die snelheid ZONDER HELM! ernstig dom

maar het is en blijft kut, je kan er niks meer aan doen.
 
Gecondoleert,

Ik kende xavier ook wel van gezicht... Ik kom ook dagelijks langs 't punt waar 't gebeurt is (ook net na 't ongeval) maar om daar zo hard te rijden is niet slim geweest... Het is niet echt een druk weggetje (vent weg) maar er staan links van de weg tientallen geparkeerde auto's en rechts vaak ook, waardoor je toch altijd beter uitkijkt lijkt mij.. maar ja.. Ik ben een ieder geval (nog) oplettender geworden want van zoiets en zo dichtbij schrik je wel...

Groeten van Marcel
 
Familie, vrienden, kennissen en iedereen die om hem geeft; gecondeleerd, en succes met het verwerken van dit verlies...

Verder mogen we niet vergeten dat hij het recht in EIGEN hand heeft gehad, wat in het geval van een groot aantal dodelijke ongevallen niet zo is... Het klinkt hard, maar het is wel zo...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Familie, vrienden, kennissen en iedereen die om hem geeft; gecondeleerd, en succes met het verwerken van dit verlies...

Verder mogen we niet vergeten dat hij het recht in EIGEN hand heeft gehad, wat in het geval van een groot aantal dodelijke ongevallen niet zo is... Het klinkt hard, maar het is wel zo...


Hier sluit ik me volledig bij aan......

Het kan nooit teveel gezegd worden. gecondoleerd.



Tinne..
 
Mijn zus was de ex van Xavier, en zij wil deze berichten graag eens lezen...kan dat nog of verdwijnt dit topic van het net zodra het gesloten is?

Ieder geval bedankt namens haar.......ze stelde het erg op prijs.

Arnold & Marjolein
 
Dit is errug klote, voor vrienden familie kenissen etc... Zonde gewoon om zo om het leven te komen... Tjeez...

Ik vind dat je hier niet zozeer een wijze les uit kan halen om altijd een helm te dragen, maar eerder zou je hier een wijze les uit moeten halen om ALTIJD te anticiperen... En blijkbaar kon je hier dus GEEN 110 (zal uiteindelijk wel overdreven zijn) rijden... Maja dit is niet echt een topic om te zeuren... Sorry...

Sterkte aan alle mensen die hem kende en dit lezen.
 
Originally posted by Arnold MHR
Mijn zus was de ex van Xavier, en zij wil deze berichten graag eens lezen...kan dat nog of verdwijnt dit topic van het net zodra het gesloten is?

Ieder geval bedankt namens haar.......ze stelde het erg op prijs.

Arnold & Marjolein

Dit topic word niet eens gesloten denk ik. Je kan dit topic altijd nog eens opzoeken.
 
Echt heel erg, iedereen gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

Maar ikzelf blijf er op hameren dat 100 echt HARD is, ruim 27meter per seconde!!!!!!! mensen probeer hier iets van te leren en pas in godsnaam op. (ik weet het, ik rij zelf ook met een snelle setup)
 
Gecondoleerd, zoals iedereen zegt zeer jammer dat ie niet ze helm ophad, maar 110 op kruising rijden is ook niet al te snugger ook al heb je voorang. Laat het idd een les zijn, mischien zouden ze op tv,krant foto's kunnen laten zien van wat er van komt als je zonder regels rijdt, ipv geld te steken in rollerbank en andere onzin. en dan echt schokwekkende beelden die achter blijven in je gedachten.
 
Mja, gecondoleerd.

Maar ik vindt het net zoals de rest wel oerdom dat ie 110 reed zonder helm. Zo'n crash met zo'n snelheid kun je bijna alleen maar overleven met veel geluk of goeie beschermende kleding+helm.....
 
Sterkte jonge ik weet pecies wat je mee maakt, ik heb het ook gehad met mijn vader. 1 Tip praat er over met je vrienden, en fam dat lucht echt op

R.I.P. Xavier
 
Ook ik wil even de familie, vrienden en kenissen condoleren met het verlies van Xavier, een member van het scooterforum.

Binnenkort rijd ik weer even naar Eindhoven, dus dan maak ik even een stop bij de plaats van het ongeval.

Veel sterkte ermee jongens,

Xavier, RIP...

Hoe oud was hij eigenlijk?
 
Back
Top