Xavier....RIP

het is inderdaad rond 16 : 00 geweest
(ik reed op dat moment naar huis en schrok me de tiefus)
ik dacht dat er politie controle was vanwege al die auto's + scootertjes naast elkaar..

verder niet bij nagedacht
de volgende dag (net dus) zie ik godverdomme ineens allemaal bloemen en dit topic
ben er dus als de tiefus naartoe gereden met een dikke schrik

ik kom daar aan..
bloemen + 2 kaarjes waarvan er 1 is uitgewaait
een kaartje en een foto waar ik dus tot de conclusie kwam dat xavier het was.

ik ben nog nooit zo ontiegelijk hard geschrokken en werd effe flink emotioneel slap gezegt :|
xavier... ook al ben je er niet
het beste

edit : ik ken hem natuurlijk ook :(
 
Last edited:
Ja is echt klote dat die dingen gebeuren..
Iets minder als een jaar geleden is ook een maatje van mij omgekomen met een verkeersongeluk..
Hij kwam met zijn stuur van een honda MB net tegen een scooterrijder aan en slingerde zo over de weg heen en door de gladde bladeren gleed hij uit en is met zijn hoofd tegen de vangrail aangeklapt..
Hij had wel een helm op maar zijn kaak zat er gewoon ingedrukt en na het ongeluk was die met moeite af te krijgen..
(Het is net als met autogordels, je hoort sommige verhalen van mensen waarbij ze het leven hebben gered maar andere mensen waren juist blij dat ze ze niet omhadden)

Misschien een idee, een van zijn beste vrienden heeft toen een site opgericht waarbij mensen hun zegjes kunnen neerzetten, dat is een succes geworden en iedereen lucht daar zijn hart op uit..
http://www.littlesteven.myweb.nl/bert.htm

Veel sterkte ermee iedereen die hem kon!!!
 
Dit is echt de ergste manier om iemand te verliezen.... :'(

-
Ik weet niet waar het precies gebeurde maar je gaat toch geen 100+ rijden in de bebouwde kop of althans waar veel mensen rijden.
-

Rest In Peace Xavier (kvidn RIP niet cool staan)
 
Originally posted by DwAAs
gecondoleerd met het verlies van je maatje
en jammer dat je de tijd niet ken terug draaien he :D hadden we het nog een x moeten afspelen en dat hij dan met een helm in die auto ramde wedde dat hij het dan had overleefd!

verdomme man iedereen die hierover lult moet zijn smoel houden, dwaas bedoelt het goed als jullie dat niet zien ben je blind.
geen ruzie in dit topic :(

ik wens xavier's familie heel erg veel sterkte toe, kweet wel dat ik erg ga uitkijken op kruispunten en zijwegen.

rip xavier, hier op het scooterforum zullen mensen je niet vergeten
 
dit zet mij toch ook wel aan het denken, een ongelukje zit in een klein hoekje, maar zo zie je maar,...echt zwaar klote

gecondoleerd en ik wens de familie en nabestaanden van xavier veel sterkte toe
 
gecondoleerd!!!

Deze jongen kende ik ook..van de basisschool en van de middelbare school.En dan krijg je dit te horen..
Echt erg
Voor de familieleden en vrienden,veel sterkte toegewenst

RIP Xavier

B.K.
 
Back
Top