RIP Steve "Crocodile Hunter" Irwin.

Dennis said:
wat ook best zielig is

hij had een aantaal crocs.. waar hij voor zorgde, ik heb eens een docu gezien waarin hij vertelde dat het net z'n kinderen waren, en dat ze ook luisterden naar hem, die zien van het 1 op het andere moment hem ook niet meer

Ja klopt kroks enzo gaan hun verzorgers herkennen en kunnen bij andere mensen totaal van streek zijn (agressief, niet eten dat soort dingen). Mja het is gewoon een groot verlies als je weet hoeveel die heeft betekent voor de dieren en met name reptielenwereld.
 
speed-quad said:
Ja klopt kroks enzo gaan hun verzorgers herkennen en kunnen bij andere mensen totaal van streek zijn (agressief, niet eten dat soort dingen). Mja het is gewoon een groot verlies als je weet hoeveel die heeft betekent voor de dieren en met name reptielenwereld.

Ja idd jij weet als geen ander wat ik bedoel, je zag ook echt dat die beesten dondersgoed wisten wie hij voor hun was, en wat hij voor ze betekende, was serieus echt prachtig om die band tussen hun zo te zien.

r.i.p , ik keek altijd vol bewondering naar hem op tv
 
Dennis said:
Ja idd jij weet als geen ander wat ik bedoel, je zag ook echt dat die beesten dondersgoed wisten wie hij voor hun was, en wat hij voor ze betekende, was serieus echt prachtig om die band tussen hun zo te zien.

r.i.p , ik keek altijd vol bewondering naar hem op tv

Daarom dat ik even reageerde ;) Maar idd alleen al door ze enthousiasme als die een dier tegenkwam was al leuk om naar te kijken. Maar wat veel mensen niet weten is wat die gewoon gedaan heeft voor de natuur en dierenwereld. Zo kocht die grote stukken australische natuurparken om te beschermen en zorgde ervoor dat bepaalde soorten dieren beschermd werden. Dit zijn 1 van de vele dingen die die heeft gedaan het was niet alleeen maar de over enthousiaste dwaas zoals op tv :P:+
 
Altijd mooie programma's maakte ie, erg jammer. Zoals eerder gezegd, wel gestorven terwijl ie met 'zijn' ding bezig was.

Las trouwens dat z'n vrouw nog van niets weet omdat die een trektocht maakt door Tasmanië :X
 
Pijlstaartrog doodt ’krokodillenjager’ Steve Irwin
maandag 4 september 2006 om 16:02

Hij had 'nog veel te veel op het programma staan om al zo jong te sterven', maar het onheil is toch geschied: de wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat een giftige pijlstaartrog hem tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas stak.

Irwin was bezig met het maken van een onderwaterdocumentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC.

Irwins vrouw Terri, vaak te zien in zijn programma's, is volgens de Australische media nog niet op de hoogte van de dood van haar man. Zij maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië.

Irwin, in 1962 geboren in de Australische provincie Victoria, kreeg de liefde voor reptielen mee van zijn vader Bob. Die opende in 1970 een reptielenpark in Queensland. Irwin nam dat in 1991 over en ontwikkelde het tot Australia Zoo. In 1992 begon hij met het maken van tv-programma's als onder meer Crocodile Hunter, waarmee hij wereldberoemd werd. Behalve zijn vrouw waren ook zijn kinderen - de nu acht jaar oude Bindi en de bijna drie jaar oude Bob - te zien in zijn programma's.

Zijn fans roemen zijn enthousiaste en vaak ook wel roekeloos lijkende benadering van roofdieren, zelfs de gevaarlijkste. Zo vertelde hij vorig jaar mei, tijdens zijn eerste bezoek aan Nederland, nog aan Sp!ts: "Er is zelfs een poll gehouden op internet hoe ik dood zou gaan. Tachtig procent zei 'Steve Irwin gaat nooit dood'. Anderen zeiden dat een krokodil me zou doodbijten. Als ik kon kiezen zou ik heel graag gedood worden door een krokodil. Maar dat gaat niet. Want dan roept iedereen: 'Zie je nou wel! We wisten wel dat het zou gebeuren!' Zo sterven zou een afgang zijn. Dus ik zal door een meteoriet verpletterd moeten worden ofzo."


Van de Sp!ts dus. Er staat dus wel dat zijn vrouw het waarschijnlijk nog niet weet.
 
speed-quad said:
Groot verlies voor de reptielenwereld is het. Was 1 van de beste herpotologen die er rondliepen maja tenminste tijdens 1 van ze grote passies gestorven.

Het was idd 1 van de beste herpotologen die deze wereld heeft gehad.
Ik heb erg veel van hem geleerd, en niet alleen van televisie.
Tijdens mijn opleiding(reptielen) heb ik 4 maanden stage gelopen bij Steve.
Daar heb ik 2 van me grootste angsten overwonnen, het oppakken van een cobra en het vangen van een kaaiman(1.40).

speed-quad said:
Ja klopt kroks enzo gaan hun verzorgers herkennen en kunnen bij andere mensen totaal van streek zijn (agressief, niet eten dat soort dingen). Mja het is gewoon een groot verlies als je weet hoeveel die heeft betekent voor de dieren en met name reptielenwereld.

Ze "kunnen" je idd herkennen, maar blijven wel roofdieren....

Het is een groot verlies, voor reptielen-liefhebbers....
Hij is in ieder geval gestorven door z'n hobby, en niet door een val van bv. een keukentrapje ofzo....

R.I.P Steve...
 
Rip Steve

een erg goede man met een groot en gezellig hart, iemand waar er nog wel 1000den van mogen zijn.
keek met veel plezier naar zijn programma's en zal hem ook nooit vergeten.

toch een voor hem mooie dood, jammer dat het zo vroeg al is.

en zielig voor de kids en terri :(
 
psycho said:
Het was idd 1 van de beste herpotologen die deze wereld heeft gehad.
Ik heb erg veel van hem geleerd, en niet alleen van televisie.
Tijdens mijn opleiding(reptielen) heb ik 4 maanden stage gelopen bij Steve.
Daar heb ik 2 van me grootste angsten overwonnen, het oppakken van een cobra en het vangen van een kaaiman(1.40).



Ze "kunnen" je idd herkennen, maar blijven wel roofdieren....

Het is een groot verlies, voor reptielen-liefhebbers....
Hij is in ieder geval gestorven door z'n hobby, en niet door een val van bv. een keukentrapje ofzo....

R.I.P Steve...

stage gelopen bij steve? was dat bij 1 van zn parken oid of echt bij steve met hem samen gewerkt?

voor de rest, ik lachte me altijd stuk om die gozer ze taaltje, maar het was altijd wel leuk om naar te kijken respect voor die gozer
r.i.p. steve
 
I-$wiSs said:
stage gelopen bij steve? was dat bij 1 van zn parken oid of echt bij steve met hem samen gewerkt?

voor de rest, ik lachte me altijd stuk om die gozer ze taaltje, maar het was altijd wel leuk om naar te kijken respect voor die gozer
r.i.p. steve

In het park zelf, en meerdere malen met steve zelf....
Heb zelfs de eer gehad om bij terri,steve,bindi en little bob te mogen eten....
Ik moet eerlijk zeggen, op tv is die een stuk drukker dan in het echt...
Ook al heeft die soms van die momenten......

Ik zal zijn programma's vanaf nu heel anders bekijken....
Ben m dankbaar voor alles wat die mij geleerd heeft op reptielen-gebied....

Ik heb zijn filmcrew al een mail gestuurd met een condoleance, en heb geprobeerd contact op te nemen met terri, alleen weet ik niet echt wat ik moet zeggen op dit moment......

Crikeyyyy 4~Life...
 
psycho said:
Het was idd 1 van de beste herpotologen die deze wereld heeft gehad.
Ik heb erg veel van hem geleerd, en niet alleen van televisie.
Tijdens mijn opleiding(reptielen) heb ik 4 maanden stage gelopen bij Steve.
Daar heb ik 2 van me grootste angsten overwonnen, het oppakken van een cobra en het vangen van een kaaiman(1.40).



Ze "kunnen" je idd herkennen, maar blijven wel roofdieren....

Het is een groot verlies, voor reptielen-liefhebbers....
Hij is in ieder geval gestorven door z'n hobby, en niet door een val van bv. een keukentrapje ofzo....

R.I.P Steve...

Ach alle reptielen blijven roofdieren, ik zal me slangen of me kroks ook nooooit vertrouwen. Maar erg tof dat je met hem heb mogen samenwerken.
 
Back
Top