This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RIP Steve "Crocodile Hunter" Irwin.

kreeg even een gek gevoel van binnen toen ik het hoorde, heel gek was dat, je kent die man niet eens ( van tv wel maar voor de rest niet), maar toch..

vond het filmpje van de vorige pagin ook echt mooi, dat die helemaal huilend bij die dode krokodil zat, terwijl je die nooit kan aaien, of dat die bij je op bed komt liggen, waardoor je meestal een band met een dier krijgt.... kan je nagaan hoe betrokken hij bij die beesten was!

erg jammer, RIP Steve Irwin..
 
Kheb altijd genoten van z'n programma's jammer dat hij zo vroeg aan zn einde moet komen.....
Voor terri zal de klap helemaal hard zijn geweest, ze was denk ik ook zo'n beetje de laatste die t hoorde:S

RIP steve!
 
Ik moet zeggen dat het me nog verbaasd hoeveel er over word gepraat.
je hoort iedereen er over. bewijst toch dat hij best wat teweeg heeft gebracht bij veel mensen. bewust of onbewust
 
Titera said:
Ik moet zeggen dat het me nog verbaasd hoeveel er over word gepraat.
je hoort iedereen er over. bewijst toch dat hij best wat teweeg heeft gebracht bij veel mensen. bewust of onbewust

Heeft ie vooral te danken aan zn enthousiasme (ofzo ) denks en aan zn kennis van de dieren.

In het AD heb je die hondenneuker van een M. de Geeuw die weer commentaar moet geven op zn wijze van omgaan met dieren.
Eikel :|
 
Klote zooi. Heb er gewoon een kut gevoel. Ben 2 jaar geleden nog in zijn dierentuin geweest, dat zal daar ook een heel stuk veranderen.

Ik vond het een geweldige vent met ze leuke praatje altijd .

Mja R.I.P Steve
 
RobinL said:
Klote zooi. Heb er gewoon een kut gevoel. Ben 2 jaar geleden nog in zijn dierentuin geweest, dat zal daar ook een heel stuk veranderen.

Ik vond het een geweldige vent met ze leuke praatje altijd .

Mja R.I.P Steve

Ik denk niet dat daar veel zal veranderen, aangezien terri en zijn ouders de boel nog steeds runnen.
Ook zijn hele team was zeer goed met de dieren, dus dit zit wel goed....

speed-quad said:
Ach alle reptielen blijven roofdieren, ik zal me slangen of me kroks ook nooooit vertrouwen. Maar erg tof dat je met hem heb mogen samenwerken.

Ik vertrouw al mijn slangen voor de volle 100%, ligt meer aan het feit hoe je zelf met de dieren omgaan...
Reptielen voelen net als honden aan wanneer je bang bent....
Ik ben banger voor een Sint-bernard(ooit door gebeten) dan voor een kaaiman of netpython...
 

Ach ik vertrouw ze alsnog niet, alhoewel me tijgerpython er wel dicht tegen aanzit. Maar voor kaaimannen/netpythons (ook gehad) ben ik ook totaal niet bang. Maar we gaan offtopic :+
 
Hoorde het ook van m'n nichtje die in Aussieland zit.. iedereen was er daar bedroefd om, 1 van de bekendste Australiërs..

Titera said:
Hij ging in ieder geval dood toen hij met zijn grote passie bezig was.

Dat liever dan als kasplantje oid wegrotten, lijkt mij wel een mooie manier om te sterven..
 
speed-quad said:
Ach ik vertrouw ze alsnog niet, alhoewel me tijgerpython er wel dicht tegen aanzit. Maar voor kaaimannen/netpythons (ook gehad) ben ik ook totaal niet bang. Maar we gaan offtopic :+

Voor je tijgerpython wel beetje bang en voor een net of een kaaiman niet???
Beetje sterk lijkt me dat....
Aangezien een Netpython de 1na aggresiefste python is, alleen de chrono(boompython) is een stuk feller.

Ik heb hier meerdere slangen zitten(Boomboa's, boa con.,albino tijgerpythons, guts,mex.moccasins en een paartje gabon adders)....
En ben eerlijk, k pak liever een gabon.adder dan een volwassen net.

Maarja was idd ff offtopic

Heb vandaag Terri even gesproken, en haar veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd....
De kinderen waren ten tijde @ opa en oma.

Ik heb vannacht niet echt goed geslapen, omdat het toch 1 van mijn grotere helden en vooral voorbeelden was.....
 
Sandor said:
hoezo heb je terri gesproken?
ken je haar persoonlijk?

Als je de vorige pagina had gelezen, had je daar gelezen dat ik 4 maanden stage heb gelopen bij Australia Zoo....
Daar heb ik meerdere malen met steve en terri samen gewerkt, en er zelfs een paar keer gegeten(leuk weetje, ze zijn vegetarisch)
Ik heb erg veel van hem geleerd, en zal dit ook nooit vergeten.....
 

Wel vet dat je al die beesten in je buurt hebt moet ik zeggen dat vond ik altijd echt vet om naar te kijken
 
Wel bizar dat ie een staatsbegrafenis krijgt als zn nabestaanden ermee instemmen, kan je nagaan hoe groot die gozer in Aussieland was :W