Dennis said:wat ook best zielig is
hij had een aantaal crocs.. waar hij voor zorgde, ik heb eens een docu gezien waarin hij vertelde dat het net z'n kinderen waren, en dat ze ook luisterden naar hem, die zien van het 1 op het andere moment hem ook niet meer
speed-quad said:Ja klopt kroks enzo gaan hun verzorgers herkennen en kunnen bij andere mensen totaal van streek zijn (agressief, niet eten dat soort dingen). Mja het is gewoon een groot verlies als je weet hoeveel die heeft betekent voor de dieren en met name reptielenwereld.
Dennis said:Ja idd jij weet als geen ander wat ik bedoel, je zag ook echt dat die beesten dondersgoed wisten wie hij voor hun was, en wat hij voor ze betekende, was serieus echt prachtig om die band tussen hun zo te zien.
r.i.p , ik keek altijd vol bewondering naar hem op tv
speed-quad said:Groot verlies voor de reptielenwereld is het. Was 1 van de beste herpotologen die er rondliepen maja tenminste tijdens 1 van ze grote passies gestorven.
speed-quad said:Ja klopt kroks enzo gaan hun verzorgers herkennen en kunnen bij andere mensen totaal van streek zijn (agressief, niet eten dat soort dingen). Mja het is gewoon een groot verlies als je weet hoeveel die heeft betekent voor de dieren en met name reptielenwereld.
psycho said:Het was idd 1 van de beste herpotologen die deze wereld heeft gehad.
Ik heb erg veel van hem geleerd, en niet alleen van televisie.
Tijdens mijn opleiding(reptielen) heb ik 4 maanden stage gelopen bij Steve.
Daar heb ik 2 van me grootste angsten overwonnen, het oppakken van een cobra en het vangen van een kaaiman(1.40).
Ze "kunnen" je idd herkennen, maar blijven wel roofdieren....
Het is een groot verlies, voor reptielen-liefhebbers....
Hij is in ieder geval gestorven door z'n hobby, en niet door een val van bv. een keukentrapje ofzo....
R.I.P Steve...
I-$wiSs said:stage gelopen bij steve? was dat bij 1 van zn parken oid of echt bij steve met hem samen gewerkt?
voor de rest, ik lachte me altijd stuk om die gozer ze taaltje, maar het was altijd wel leuk om naar te kijken respect voor die gozer
r.i.p. steve
psycho said:Het was idd 1 van de beste herpotologen die deze wereld heeft gehad.
Ik heb erg veel van hem geleerd, en niet alleen van televisie.
Tijdens mijn opleiding(reptielen) heb ik 4 maanden stage gelopen bij Steve.
Daar heb ik 2 van me grootste angsten overwonnen, het oppakken van een cobra en het vangen van een kaaiman(1.40).
Ze "kunnen" je idd herkennen, maar blijven wel roofdieren....
Het is een groot verlies, voor reptielen-liefhebbers....
Hij is in ieder geval gestorven door z'n hobby, en niet door een val van bv. een keukentrapje ofzo....
R.I.P Steve...