This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RIP Steve "Crocodile Hunter" Irwin.

Best erg...hoorde dat hij op slag dood was. Het zat er aan te komen dat het een keer fout ging...maar dan zat ik meer te denken aan een aanval van een krokodil ofzo, die hij tenauwernood zou overleven. Niet een dodelijke aanval van een pijlstaartrog...RIP steve Irwin
 
Ik hoorde et ook idd..
Hij kreeg die stekel rechtstreeks in zn hart toch? zelfs zonder vergif was er al geen kans van overleven
 
Ja er zullen best beelden van zijn denks, zullen wel gewoon aan het filmen geweest zijn? :X

Erg jammer, vent was vet, mja altijd dicht bij de dood geweest maar dat je dan door zoiets aan je einde komt is wel erg :X

Ik had eerder verwacht dat hij een keer met ze kop tussen een croc kwam, of opgevreten werd door een tijger/leeuw ofzo.
 
Jammer. Was echt een goede vent. Zonder mensen als hem verkk heel de wereld.

RIP steve. Hij ging in ieder geval dood toen hij met zijn grote passie bezig was.
 
:X

Steve dood

Heel zonde.

Die man was echt een held. zo vermakelijk als hij zijn verhaal altijd bracht :W

R.I.P
 
ik meende te horen dat hij al een paar jaar eerder dood was, ik denk dat dit iemand anders was. Maar inderdaad het is super erg, maar ik wist dat het ooit ging komen maar daarom is het niet minder erg. RIP Steve Irwin