This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

RIP ST.net Magazine ...

Jammer jammer... Vond eindelijk dat er eens een kwalitatief goed blad op de markt was over scooters. Een keer wat anders dan, het toch vaak jammere, Scootin'.

Inne al voorzien van deel 2? Anders wil ik je mijne wel opsturen.

ik neem zondag 1 voor je mee:W

keek al uit naar het volgende nummer, jammer dat het zo gelopen is. heb er ieder geval van genoten

echt zonde...moeten we weer naar dat andere waardeloze blad gaan kijken...ST.net mag. was gewoon super. mooie nuttige artikels, serieuze onderwerpen en echte specials...

echt jammer....

Bob

Erg jammer dat het magazine niet meer is Bestaat er nog een kans dat het project ooit nog eens opgepakt wordt?

ik neem zondag 1 voor je mee:W

keek al uit naar het volgende nummer, jammer dat het zo gelopen is. heb er ieder geval van genoten
Zondag is inne er niet IK heb gister net voor een godsvermogen postzegels zitten plakken inne is al voorzien..

wel jammer... was zo het enige hier in belgie dat goed was om te lezen over het scooter wereldje, want die andere scootin nee dat is het toch niet.
maar begrijp de keuze hopelijk dat het nog terugkomt ooit...

Hmz, heb de tijdschriften eigenlijk volledig gemist door een desinteresse in scooters.
Van de week nog een hele stapel oude scootin's doorgelezen, wat een meuk

Inne, als je naar mij ook een #1 editie kan opsturen, of meenemen naar Emmen, heel graag! PM maar wat je makkelijker vind. Thanx alvast, en jammer dat je ermee ophoudt

zonde dat de stekker er uit gaat, heb alle 3 de magazines al vaker doorgebladerd dan alle scootin' mags bij elkaar

stonden gewoon toffe projecten in, toffe reviews en altijd handige tech tips.

ik blijf stiekem hopen op een herstart ooit

Zonde van het toch meest vooraanstaande scooterblad van nederland en belgie. Slechts drie edities oud, maar toch qua inhoud beter dan alle jaargangen van de concurrenten bij elkaar.