---revolution sr---

nee ik ook niet hij is gehoond dus ff verder kijken wat er gebeurt ga zowieso nu eerst de bank op.zondag ga ik ff kijken of ik leuke scoren eruit kan persen
 
supernet apparaat, maar je mag nog wel aan de slijptoltuning beginne-:- ik heb ook zo'n sr gehad, en die was ook reti zwaar:| en wrrm heb je voor dit achterwiel gekozen??
voor de rest blijft een vette scooter , zo'n pia sr:love:

edit: die score ben ik ook super benieuwd naar:D
 
supernet apparaat, maar je mag nog wel aan de slijptoltuning beginne-:- ik heb ook zo'n sr gehad, en die was ook reti zwaar:| en wrrm heb je voor dit achterwiel gekozen??
voor de rest blijft een vette scooter , zo'n pia sr:love:

edit: die score ben ik ook super benieuwd naar:D

jh ik heb nog een pia sr velg liggen voor achter die komt erop zodra ik een slick heb.en kwa sluiptol tuning meot ik nog ff kijken hoe ik de rest bijhou.
 
Kijk ns aan, een Sr met een piaggio, die zie je nie al te vaak.
Ziet er wel lache uit, hoop dat je dikke scores haalt.
Heb dezelfde Remklauw coating als jou :p

Groetjes Bas
 
ik zou vanaf het begin af aan al alles zo licht mogelijk maken....ding weegt ander echt dieplood strx;) en dan hou je mn rox zoiezo niet bij:D

grtz ken
 
jh maar jij weegt 85 kg ik 65 20 kg minder,wanneer wil je komen dan met je rox :p

waarom moet je het nou ineens over mij gaan hebben? ik zeg toch ook niet dat jij twee koppen kleiner bent als ik ;)
weeg trouwens geen 85 kilo :D:D

ik gaf je maar een tip, wwat je ermee doet moet je zelf weten..
met die rox komt t helemaal goed, dat zie je vanzelf wel;)

grtz ken
 
Zonde dat je die Pata wegdoet man :) Iedereen rijdt al met Speed. Kijk eerst is wat deze doet. Als dat niet bevalt kan je altijd nog voor n 7T gaan..
 
Back
Top