Rem vespa 2t lx50 2005

Rivableumonster

New Member
Ik heb een vespa lx 50 2t uit 2005 en sinds dat het onder nul is geweest, zit de voor rem vast ik heb de klauw los gehaald en de cilinder zonder moeite weer kunnen terug duwen met een tang. Nou merkte ik dat er een rare spanning op de rempomp zat. Iemand?? Ik zelf heb het vermoeden de remvloeistof want die zag er niet meer naar kleur uit
 
Advertisement - register to remove this

Zal dan vocht in de remvloeistof zitten , en iets bevroren zijn . Rem vloeistof trekt vocht aan , daarom moet dat om de 2 jaar vervangen worden
Ja da weet ik. maarja de ene garage zegt dit en de ander zegt dat. De ene zegt t is je rempomp en de andere zegt ja remklauw. heb redelijk ervaring in sleutel werk. Maar naar mijn doende lijkt t ook de vloeistof met de symptomen van warm naar opeens min termperaturen en n geblokeerde wiel
 
Als je de zuiger makkelijk kunt terug drukken , lijkt me de klauw in orde , dat je dan een rare druk voelt , kan komen door bevroren water bij de bodemklep van de hoofd cilinder / of rem slang . Zekerheid heb je pas , of als je de olie ververst , of de scooter warm wegzet voor een tijdje , wat niet wegneemt dat je de olie , dan ook moet vervangen .
 
Back
Top