rem komt niet op druk

xvsc

New Member
ik weet dat hier al meer posts over geplaatst zijn maar ik zit met een ander probleempje
ik heb een Peugot Speedfight 2 lc en ben mijn voorrem aan het ontluchten maar na een tijdje ontluchten komt er nog maar weinig remvloeistof uit de nippel en ik heb geen druk
dus ik las ergens dat je met een spuit vloeistof vanaf onderin de remklauw naar boven kunt spuiten maar als ik dat probeer nippelbeetje open en erin spuiten
maar hij lijkt wel verstopt te zitten want als ik het erin spuit loopt er vloeistof langs het schroefdraad eruit

wie kan mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Hoelang ben je bezig geweest met ontluchten ? Het duurt vrij lang voor je alle lucht eruit hebt . Maar je moet als de leiding open is van de klauw naar cilinder , vrij makkelijk de olie terug kunnen pompen , als de cilinder in rust stand is . Kijk ook even of je een beetje vrije slag hebt in je hendel. Als je rem cilinder , een klein beetje ingedrukt is , blokkeer je al de weg naar het reservoir , en kun je de olie niet terug pompen.
 
òf je remslang is gaar (dan laat de binnenkant los) en er vormt zich een "terugslagklepje" dat maar één kant op opent. dan wordt het sowieso tijd voor een nieuwe slang, want daarmee blijft je rem ook hangen.
 
Kan een tijdrovend werkje zijn.
Wij hebben daarom deze aangeschaft:
 
Back
Top