aerox rem

Ik heb mijn achter rem van de aerox ontlucht, nu was die leeg gelopen bij de remschijf hele band zat onder. nu weer het hele riedeltje opnieuw. had er weer druk op. 1 dag mee kunnen rijden, weer leeg. hoe kan dit?
 
Advertisement - register to remove this

Als de remvloeistof over je achterwiel loopt , heb je 4 opties : slang lek , aansluiting lek , zuigers van klauw lek , ontluchtings nippel lek .
En spoel gelijk rijkelijk met water je wiel , en alles waar de remolie op loopt goed af met water , anders kun je erop wachten dat de verf aangetast wordt. Ik zou alles goed schoonmaken , en droog , ontluchten , en dan met een ty wraps de hendel ingeknepen vast zetten , en het lek opsporen . Als hij zonder druk bij stilstand al leeg loopt , moet het onder druk zeker te vinden zijn
 
Correct dat is de banjo bout. Vrees dat je de klauw eraf moet halen en open moet maken. Rondom de remzuiger zitten rubber ringetjes als afdichting deze kunnen kapot gaan of verharden en dan gaan lekken. Ook zit er een klein rubberringetje tussen de twee delen van de remklauw ook deze kan gaan lekken.
 
Back
Top