probleem met rem en motortempratuur aerox..

jeroenaerox

aerox sjeezer
ik heb nog 2 probleemen met mijn yamaha aerox..

bij de rechter remhendel zit zon balletje als je remt druk je deze naar binnen maar bij mij komt dit balletje niet helenmaal terug waardoor er speling op de remhendel zit en het remlicht soms begint te knipperen..
kijk ff op deze site en je ziet wat k bedoel: http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=18631 ( onderste plaatje, wat ik bedoel is rood omcirecelt) hoet kan ik dit weer goed maken ??

het lampje van de motortemperatuur begint bij mij heel gouw te branden ik vind dit erg raar omdat mijn scooter watergekoeld is.. heeft iemand dit mischien welleens gehad ?? als mijn motor loopt zie ik ook geen water stromen door het koelvloetstof tankje ik weet niet of dat zo hoort anders is mischien het koeltsysteem kapot ofzow.. is er mischien iemand die hier verstand van heeft..
 
Advertisement - register to remove this

waterpompen gaan wel vaker stuk , deze moet dan gereviseerd worden.
kijk eerst eens of de remblokken niet een beetje vastzitten , dan gaat de hendel nml ook niet helemaal terug
 
Het distributieriempje kan ook los gesprongen zijn, waardoor je pomp niet meer pompt.
Je kan best even zelf kijken wat er is voor je hem wegbrengt en bakken geld betaald
 
Cipher said:
Het distributieriempje kan ook los gesprongen zijn, waardoor je pomp niet meer pompt.
Je kan best even zelf kijken wat er is voor je hem wegbrengt en bakken geld betaald

Dude opletten, het gaat hier om minarelli dus niet loos blaten met je distributieriempje.
 
XtremeNRG said:
Ik dacht ook al dat een distributie riempje alleen voor Piaggio was

klopt, alleen pia

mss dat je rotortej op je asje van de waterpomp er wat op rond draait
kun je ff je waterpompdekseltje eraf halen, dat slakkenhuisje, en dan ff kijken of je dat radje rond kunt draaien zonder dat je de krukas mee rnd draait
 
Back
Top