Probleem met rem

Riebelaar

Well-Known Member
Dag mensen!

Ik heb sinds kort me remblokjes, schijf en zuigers vervangen. Dit is na mijn weten allemaal goed gelukt. Het probleem is nu dat hij haast geen compressie heb, terwijl ik hem tot 3 keer toe ontlucht heb...Compressie heeft er daarvoor ook nooit echt lekker op gestaan, maar toen remde die nog acceptabel. Nu merk je amper datie zachter gaat...

Ik zal bij een ander topic staan dat iemand ze een nacht heeft vastgemaakt met rips en dat ze die daarop stijf waren...Kan dit bij mij ook helpen, brengt dit ook remcapaciteit terug? Zijn er mensen die mogelijke oorzaken / tips hebben om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ty TT 70cc! Een lek...Ik heb nog geen remvloeistof gezien lang me scoot...Welke koperen ringen bedoel je precies?

Me remklauw heb ik gesplit om de nieuwe zuigers te kunnen monteren. Kan ik bij het in elkaar zetten belangrijke dingen omtrend compressie vergeten zijn?

Zijn er nog mensen die meer weten te vertellen over een nacht een touwtje of rippie om je remhandle heen te doen zodat ie weer 'stijf' is?
 
en als je een paar x met remhandel op en neer gaat werkt dat niet

ik heb laatst mijn voorwiel eruit gehad en imand kneep toen de rem in en dus de klauwen tegen elkaar aan toen met een schroevendraaier weer open moeten zetten en toen de 1e paar x deed hij het niet meer na een paar x indrukken ging hij het steeds beter doen dus probeer dat eens

groeten michiel
 
Back
Top