Speedfight 2 (2t) Stottert als ik rem en er komt een knal uit de uitlaat

jobbe

New Member
Als ik met mijn achterrem rem valt hij een beetje weg als het ware, en als ik rem en gas geef gaat hij enorm stotteren. Ik heb ook vaak na een stuk volgas en dan rem komt er een knal uit de uitlaat. Bougie is al vervangen de rem kabels zijn er uit geweest en nog steed deed hij het allemaal. Mijn accu laat ook sinds kort weer op uit het niets en mijn knipperlichten gaan nu al doe ik het naar rechts aan beide kanten aan de voorkant aan.
Kan iemand mij hiermee helpen

De setup
Dr 50
Dell orto 17,5 (sproeier 84)
Stage 6 inlaat en membraam
Sito plus uitlaat
Standaard luchtfilter
Alles is nieuw behalve het luchtfilter

Kan iemand mij hiermee helpen
 
Advertisement - register to remove this

Als ik met mijn achterrem rem valt hij een beetje weg als het ware, en als ik rem en gas geef gaat hij enorm stotteren. Ik heb ook vaak na een stuk volgas en dan rem komt er een knal uit de uitlaat. Bougie is al vervangen de rem kabels zijn er uit geweest en nog steed deed hij het allemaal. Mijn accu laat ook sinds kort weer op uit het niets en mijn knipperlichten gaan nu al doe ik het naar rechts aan beide kanten aan de voorkant aan.
Kan iemand mij hiermee helpen

De setup
Dr 50
Dell orto 17,5 (sproeier 84)
Stage 6 inlaat en membraam
Sito plus uitlaat
Standaard luchtfilter
Alles is nieuw behalve het luchtfilter

Kan iemand mij hiermee helpen
Ploffen uit uitlaat kan ontsteking zijn maar dat denk ik niet.
Probeer is een kleinere sproeier? kijk of dat werkt, sproeier 84 met std luchtfilter is namelijk nogal groot
 
Ik denk dat je een massaprobleem hebt.

Omdat de massa niet hard aan de min-pool van de accu ligt, krijg je op het moment dat er stroom door het remlicht loopt een spanningsopbouw bovenop het massapotentiaal.
Hierdoor hangt het blok ook niet hard aan massa waardoor de vonk ook raar doet.
Dus meet je massaverbindingen na en begin met het controleren of de min-poolklem van de accu uberhaupt goed contact maakt en goed is aangedraaid.
 
Last edited:
Back
Top