RDW kenteken aanvragen / schouwen Scooter

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
Ik heb een hobby runner met allerlei gebreken in de schuur staan.

Deze zou ik graag "standaard" willen maken.

Motorisch, verlichting, remmen zijn allemaal nog te fixxen.

Maar er is hier en daar wat gemodificeerd, stukje frame weg ander rad geplaatst, geen spatborden, geen buddybak meer beschadigde kappen etc.

Is het mogelijk om ooit nog .. door de schouwing te komen?

Heeft er iemand al zoiets in een vergelijkbaar situatie meegemaakt?

btw wat kost zoiets?

Wat een gezeik allemaal om een scooter legaal op de weg te krijgen... scooter is te koop...ruil..

Gilera runner sp op mijn avatar geel / blauw / zwart. Pm voor meer info.

IK hoor het graag van jullie!
 
Advertisement - register to remove this

Als jij de runner degelijk opbouwd moet het geen probleem zijn. Moet er uit zien als orgineel. Dus geen rare uitstekende delen. Radiateur die uitsteekt bijv. Als dit allemaal netjs onder de kappen zit heb je geen probleem. En die stukjes uit het frame. Tjah als het frame er niet zwakker van word en je zegt er niks over keuren ze je daar niet op af. Ze kijken je frame niet naar... Alleen de frame nummers.
 
als je met je frame hebt zitten klooien door er iets tussen uit te halen kun je het vergeten.
krijg je nooit op kenteken.
of een frame met kenteken kopen en alles ombouwen.
dat is een makkelijke en goedkope oplossing.
heb het zelf ook al 2 keer met succes gedaan.
 
als je met je frame hebt zitten klooien door er iets tussen uit te halen kun je het vergeten.
krijg je nooit op kenteken.
of een frame met kenteken kopen en alles ombouwen.
dat is een makkelijke en goedkope oplossing.
heb het zelf ook al 2 keer met succes gedaan.


met frame+ kenteken zou betekenen niet meer hoeven te schouwen gewoon verzekeren toch?

mits de kleuren overeen komen met de gegevens op de papieren?


ik heb hier btw nu geen zin in en ook nog is geen tijd voor. Ga het geheel proberen te verkopen.
 
de kleur van je scooter staat niet op je kenteken.
maar als je daar geen zin in hebt koop dan een scooter waar je niks aan hoeft te doen.

anders gezegt : nuttloos topic en kan dus op slot!!!!
 
Back
Top