Led dagrijverlichting voor & achter en 80cc bij een rdw wok keuring

Jagende

Member
Hallo,

Ik heb volgende week woensdag een wok keuring van mijn Vespa Sprint 4T 4V brommer.

Ik heb aan de voorkant Power1 dagrijverlichting incl knipperlichten, een led koplamp van een injectie model en daarbij een led koplamprand, aan de achterkant heb ik een power1 led achterlicht en Power1 dagrijverlichting incl knipperlichten. Alleen het achterlicht is aangesloten op het remlicht.

Is dit toegestaan voor de keuring of moet ik al mijn dagrij verlichting incl koplamprand even afkoppelen?

Ook zit er een 80cc cilinder op (reden van de wok is 72kmu op de rollerbank), op dit moment zit er een begrensde standaard ecu/cdi in met een 3,8mm varioring en 9,8g rollen waardoor de scooter netjes 49kmu gps rijd zonder te stotteren of haperen.
Wel trekt hij enigszins vlot op naar die snelheid, moet ik er dan nog zwaardere rollen in doen of is de optrek snelheid niet erg belangrijk bij de keuring?
Hij maakt geen overtoeren of andere rare geluiden waardoor hij eigenlijk gewoon normaal klinkt maar dus nog wel wat harder optrekt.Hierbij een foto van de verlichting. (Er zit op dit moment een standaard uitlaat onder) Alvast bedankt.1694557413341.jpegIMG_3104.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Vooral met die uitlaat die toch al wat meer lawaai maakt dan de originele.
Misschien wordt het geluidsniveau wel het struikelblok bij de keuring.

Edit: Ik zie net dat mijn bovenstaande post, mosterd na de maaltijd is want als ik het goed lees, was de keuring afgelopen woensdag.
Hoe is het trouwens gegaan?
 
Vooral met die uitlaat die toch al wat meer lawaai maakt dan de originele.
Misschien wordt het geluidsniveau wel het struikelblok bij de keuring.

Edit: Ik zie net dat mijn bovenstaande post, mosterd na de maaltijd is want als ik het goed lees, was de keuring afgelopen woensdag.
Hoe is het trouwens gegaan?
Er staat volgende week woensdag, dus volgens mij is de keuring pas komende woensdag.

Verder is de verlichting geen probleem.

Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen met een 80cc door de keuring heen komen, maar het blijft altijd een risico.
 
Hallo,

Ik heb volgende week woensdag een wok keuring van mijn Vespa Sprint 4T 4V brommer.

Ik heb aan de voorkant Power1 dagrijverlichting incl knipperlichten, een led koplamp van een injectie model en daarbij een led koplamprand, aan de achterkant heb ik een power1 led achterlicht en Power1 dagrijverlichting incl knipperlichten. Alleen het achterlicht is aangesloten op het remlicht.

Is dit toegestaan voor de keuring of moet ik al mijn dagrij verlichting incl koplamprand even afkoppelen?

Ook zit er een 80cc cilinder op (reden van de wok is 72kmu op de rollerbank), op dit moment zit er een begrensde standaard ecu/cdi in met een 3,8mm varioring en 9,8g rollen waardoor de scooter netjes 49kmu gps rijd zonder te stotteren of haperen.
Wel trekt hij enigszins vlot op naar die snelheid, moet ik er dan nog zwaardere rollen in doen of is de optrek snelheid niet erg belangrijk bij de keuring?
Hij maakt geen overtoeren of andere rare geluiden waardoor hij eigenlijk gewoon normaal klinkt maar dus nog wel wat harder optrekt.Hierbij een foto van de verlichting. (Er zit op dit moment een standaard uitlaat onder) Alvast bedankt.View attachment 72472View attachment 72471
Hoe is het uiteindelijk verlopen? Heb je m gekeurd gekregen met je 80cc?
 
Er staat volgende week woensdag, dus volgens mij is de keuring pas komende woensdag.

Verder is de verlichting geen probleem.

Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen met een 80cc door de keuring heen komen, maar het blijft altijd ee
Er staat volgende week woensdag, dus volgens mij is de keuring pas komende woensdag.

Verder is de verlichting geen probleem.

Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen met een 80cc door de keuring heen komen, maar het blijft altijd een risico.
Verlichting had ik toch afgekoppeld voor de zekerheid, heb wel eens gehoord dat je anders ter plekke je achter led verlichting door mag knippen. Hij is er doorheen gekomen, had wel nog 13g rollen er in gezet voor de zekerheid. Trok Nogsteeds wel vlot op
Hoe is het uiteindelijk verlopen? Heb je m gekeurd gekregen met je 80cc?
Hij is goedgekeurd. Hij liep 49 gps met de 13g rollen, standaard ecu en 3,8mm varioring.
 
Back
Top