Kenteken terug sturen naar rdw

wildgirl

speedfight 2 babe
hoi
ik kreeg vandaag een schrijven van het RDW of ik mijn kenteken maar even teug wilde sturen omdat het de letters DS bevatte. dat mag schijnbaar niet ???
zat doodleuk een retoer enveloppe bij. kan je het terug sturen, als het binnen is word er over gegaan tot afgifte van een nieuwe kenteken, als ik dat thuis had kon ik een nieuwe plaat laten maken, en werden de kosten terug gestort.
hebben jullier ook zo iets gehad ?
 
Advertisement - register to remove this

wildgirl said:
hoi
ik kreeg vandaag een schrijven van het RDW of ik mijn kenteken maar even teug wilde sturen omdat het de letters DS bevatte. dat mag schijnbaar niet ???
zat doodleuk een retoer enveloppe bij. kan je het terug sturen, als het binnen is word er over gegaan tot afgifte van een nieuwe kenteken, als ik dat thuis had kon ik een nieuwe plaat laten maken, en werden de kosten terug gestort.
hebben jullier ook zo iets gehad ?


zou ze wel even opbellen voor bevestiging
en of je gewoon kan blijven rijden.
 
tja, ik zou idd eerst even bellen of e-mailen, want als je je plaatje op zou sturen zou het betekenen dat je zonder bordje en zonder kenteken moet rijden. en het is HUN fout , niet de jouwe , dus je zou er ook nog een rechtzaak van kunnen makne eventueel , eenmaal uitgegeven is het HUN fout natuurlijk , jij hebt er niet om gevraagd. het is natuurlijk makkelijk om jou even het bordje op te laten sturen zodat zei hun fouten even kunnen verdoezelen ;)

maar vraag eerst maar even informatie aan.
 
dan moet de rdw maar zorgen dat je kunt rijden zonder problemen , dus eingelijk zou de rdw dus juist eerst een plaat moeten opsturen lijkt me...
 
Ik zou de RDW gewoon even bellen en zeggen dat je je scooter dagelijks nodig hebt, omdat je lange afstanden moet afleggen. Dat je dus eerst een nieuwe plaat verwacht en dat ze dan de andere terug kunnen krijgen. Is niet jouw fout, maar de hunne.

Zolang rijd je maar rond met je plaat van de Sicherheitsdienst :? Snap er trouwens niet de problemen van, rijden zoveel auto's rond met SS en SD op de plaat.
 
bij het rdw zeggen ze, stuur alleen het kenteken bewijs op, laat de plaat op je scooter zitten en neem de brief mee, die kan je dan laten zien als ze je aanhouden.
maar ik heb nu na 2 weken een nieuw kenteken bewijs thuis gehad, wilde er gister een plaat mee laten maken, jammer dan, ze waren bij het rdw vergeten het vermogen in te vullen, krijg nu dus weer een nieuw kenteken thuisgestuurd.
 
Klopt, dit is laatst ook in het nieuws geweest ivm SS en SD, bij oudere mensen kan dit gevoels oproepen van vroeger :Hitler ..

Vandaar, stond volgensmij op www.fok.nl en nog wel meer sites :)
 
wildgirl said:
bij het rdw zeggen ze, stuur alleen het kenteken bewijs op, laat de plaat op je scooter zitten en neem de brief mee, die kan je dan laten zien als ze je aanhouden.
maar ik heb nu na 2 weken een nieuw kenteken bewijs thuis gehad, wilde er gister een plaat mee laten maken, jammer dan, ze waren bij het rdw vergeten het vermogen in te vullen, krijg nu dus weer een nieuw kenteken thuisgestuurd.


gaat lekker bij het rdw :|
 
Wel lache hoorde laatst van iemand die ook zon brief kreeg hij had alleen ze kenteken of iets dergelijks nog niet opgehaald dus ook nog niet had betaald, en nu kreeg die ze nieuwe vergoed door dde rdw waardoor hij dus niets hoeft te betalen.
 
Back
Top