phantomking said:Nee, die boxen zelf hebben geen stroom nodig. In de behuizing van een standaard setje pc-speakers, zit een kleine ingebouwde versterker. Deze is goed voor een paar watts. Dát is hetgeen wat stroom nodig heeft, niet de speakers zelf. Die ontvangen namelijk alleen pulsen van de versterker die d.m.v een spoel een ijzeren pin heen en weer laten gaan. Deze pin zit dan weer aan de conus vast, en die zorgt voor luchtvibratie.
darkracer said:3 draden ??? er zijn er normaal maar 2 hoor
ik zou er gewoon van diej 20 euro boxjes inbouwe daar komt genoeg muziek uit en heb je zekerheid
P-J said:op mijn speakers heb ik zwarte en rode draad hangen (min en plus dus)
op mijn radio is dit dus beetje moeilijker.
ik heb geele draad en geele draad met streep op (dit is voor aan de accu aan te sluiten)
dan heb ik ook een dikke bruine en een dunne bruine (dacht ik toch gewoon voor speakers)
dan heb ik ook nog een rode draad en een rode draad met streep (wederom voor andere speaker dacht ik zo)
correct me if i'm wrong
A-Bizar said:en hoe heb je het nou zitten met die speakers van de pc? Heb je nou de speakers helemaal los gehaald?
Of hangen ze nog in de "kastjes" en heb je gewoon de draadjes gebruikt die daar uitkomen?
Als je pc boxen wilt gebruiken , moet je ze gewoon los halen.
Anders heb je echt stroom nodig.
P-J said:[pics]
khoop da et duidelijk genoeg is
radio is afkomstig van ne ford en der sta ook bij 2000