radio in scooter

apriliathan

Well-Known Member
Als ik een radio in een scooter wil inbouwen, gaat dit dan met een autoradioversterker met mijn gewone luidsprekers van mijn gewone radio? Of moet ik een echte versterker kopen voor deze boxen te kunnen aansluiten?(niet dat dit erin zal gaan, maar het is maar een vraagske...)
 
Advertisement - register to remove this

apriliathan said:
Als ik een radio in een scooter wil inbouwen, gaat dit dan met een autoradioversterker met mijn gewone luidsprekers van mijn gewone radio? Of moet ik een echte versterker kopen voor deze boxen te kunnen aansluiten?(niet dat dit erin zal gaan, maar het is maar een vraagske...)

ik denk dat normale boxen er ook wel oppassen maar volgens mij verbruiken die wat meer als autoboxen
 
je kunt makkelijk je gewone boxen op je autoradio aansluiten..alleen hangt het af van het vermogen van de autoradio hoe hard het gaat.. het beste zouden boxen zijn met hetzelfde ohmse weerstand als aanbevolen word voor de autoradio...dit staat er meestal wel op...is meestal rond de 4 en 8 ohm
 
ja je moet gewoon kijken wat voor spullen stop ik erin. Je kan de allermooiste boxen kopen, maar met vrut kwaliteit versterker heb je der vrij weinig aan. Dus gewoon kijken wat wil ik bereiken+der aan uitgeven en dan een mooie setje bijelkaar zoeken
 
licht deraan hoelang je het wil laten aanstaan natuurlijk. Maar een betere(zwaardere) versterker zal wel meer verbruiken dus je accu is dat sneller leeg. Dus wil je ook tijdens stilstaan lekker chil kunnen luisteren(dus ook lang) dan kun je der een 2e accu inbouwen
 
Back
Top