Race 14 Zwolle 9 September

Gewoon schokdempers met een wat langere veerweg monteren en knallen met die handel :p

Of is dit enkel om de supermotard weer wat interessanter te maken...
 
Whahahaha fotosoep??? wat denk jij nou:D Ik kan niks met photoshop man, dit is dus gewoon een serieuse foto. Ik had maandag m'n intro van school @ de wythemerplas namelijk dus helaas :*
 
EW said:
Whahahaha fotosoep??? wat denk jij nou:D Ik kan niks met photoshop man, dit is dus gewoon een serieuse foto. Ik had maandag m'n intro van school @ de wythemerplas namelijk dus helaas :*


ik hoorde al zoiets ook van arno. ook dat er nog stalen balken enzo liggen
 
dit ligt er volgens mij altijd , ben wel eens wezen kijken toen er geen race was en toen lag er iig de bult met zand daar...

beetje overdreven wel dat er ook nog 2 van die "kanonnen" n og voor staan :*
 
Ik ben er weer niet bij op Zwolle ben ik bang...ik wil er geen geld meer in gaan stoppen, ga me alvast lekker voorbereiden op volgend jaar stage6...
 
RoP#6 said:
ik hoorde al zoiets ook van arno. ook dat er nog stalen balken enzo liggen


Er staan inderdaad ook nog eens 2 x een vangrail over de weg heen bij dat parkeerplaatsgedeelte zeg maar. Daar kon ik helaas geen foto's meer van maken :)
 
Pronk said:
Ik ben er weer niet bij op Zwolle ben ik bang...ik wil er geen geld meer in gaan stoppen, ga me alvast lekker voorbereiden op volgend jaar stage6...

Je komt toch wel kijken dushi? :p

We moeten patat met een bal gehakt eten!
 
ik kom ook even kijken :+ , ik wil toch minstens ff een broodje hambruger vreten daar!

heb een nieuw zuigertje erin geknalt , dus die is weer fris , die van monique is wonderbaarlijk genoeg al een paar races niet open geweest 8P , dat ding wil maar niet slijten :p

wou nog ff trainen op nw weerdinge maar dat word niet meer , Piet was overigens weer met de baan iets aan het doen want ik kon de kombocht niet gebruiken , wat die man alleemaal aan het doen is 8p

gister nog ff 50cc pijpje geprobeerd van een classic racer ,maar die begint pas te trekken bij 13,500/14.000 :p , klonk wel goed overigens :*

ik heb er zin aan , zwolle is een mooi baantje :)
 
Mol said:
Pronk/Balk als jullie gaan willen jullie dan weer een pakketje voor me meenemen? :D

Helaas...als ik geen geld voor me inschrijving heb heb ik ook geen 40 eu voor de benzine die het me kost om er te komen. Ik weet niet of thomas op mijn ding gaat rijden, van mij mag het...:)
 
melf #50 said:
, die van monique is wonderbaarlijk genoeg al een paar races niet open geweest 8P , dat ding wil maar niet slijten :p

Als je hem niet open haalt zie je toch ook niet of die slijt :rolleyes:
 
Back
Top