Race 14 Zwolle 9 September

RoP#52

Well-Known Member
Zoo nog anderhalve week te gaan.

Nieuwe ronde nieuwe kanzen.

wat zal het weer daar doen, en de rijders.......

Barst allemaal maar los.
 
Advertisement - register to remove this

Burito said:
Even uit nieuwschierigheid. Had je dat stuiteren ook al voordat je je dunlop's had gemonteerd of daarna pas?


ik heb de vering veranderd , s'morgens had ik er vrij dunne olie in en dus was het eigenlijk teveel terug veren, omdat ik m achter hoger heb gezet en voor lager komt er meer druk op de voorkant , en moet je dus de vering aanpassen , zodoende..

de eerste dunlop voorband die ik had was btw niet goed , die hobbelde enorm ,als je dan links de bocht in ging dribbelde ik gewoon naar buiten, die ik nu heb doen het niet.
 
Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens dat als je het een veranderd je ook het andere moet doen. Maar is natuurlijk ook afhankelijk van welke kant je op wil en wat je rijstijl is.

Maar de vraag over de Dunlop's ging specifiek over de banden. Ik hoor namelijk iedereen positief zijn er over maar niemand klagen over verings afstellingen.

Heb namelijk dit jaar wel gemerkt bij Pajic R&D dat je met dunlop's harder kunt maar extreem moeilijk aftestellen is op de vering. pirelli's daar entegen zijn 'altijd' goed. Dit was dan natuurlijk wel bij wat meer gewicht/pk's.
 
Burito said:
Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens dat als je het een veranderd je ook het andere moet doen. Maar is natuurlijk ook afhankelijk van welke kant je op wil en wat je rijstijl is.

Maar de vraag over de Dunlop's ging specifiek over de banden. Ik hoor namelijk iedereen positief zijn er over maar niemand klagen over verings afstellingen.

Heb namelijk dit jaar wel gemerkt bij Pajic R&D dat je met dunlop's harder kunt maar extreem moeilijk aftestellen is op de vering. pirelli's daar entegen zijn 'altijd' goed. Dit was dan natuurlijk wel bij wat meer gewicht/pk's.


en pajic R&D is????
 
en hoezo niet mee eens :rolleyes:

als ik zo mijn scooter omlaag zet van voren en van achter omhoog kun je er gewoon niet meer op rijden , dus ik weet niet wat je ermee eens wilt zijn maar ik denk toch echt dat ik mijn machine even wat beter ken dan jij ;)
 
www.pajic-racing.com +pippi+

Je moet wat als je zelf niet hard genoeg gaat op een scooter (of te veel uitlaten sloopt), dan kun je altijd nog monteur worden, net als mij.

Heb dit jaar de ss600 van Henk van de Lagemaat opgebouwd en de superbikes van Mile Pajic en Arno Vischer.
 
melf #50 said:
en hoezo niet mee eens :rolleyes:

als ik zo mijn scooter omlaag zet van voren en van achter omhoog kun je er gewoon niet meer op rijden , dus ik weet niet wat je ermee eens wilt zijn maar ik denk toch echt dat ik mijn machine even wat beter ken dan jij ;)

Dit gaat helemaal niet over een machine kennen. Ik zei alleen dat ik het er niet mee eens was dat als je a doet ook b moet doen.
 
melf #50 said:
wat heeft een 600cc met dunlops dan te maken met een scooter met dunlops ??

Ik was zoals ik al had gezegt nieuwschierig, wellicht dat het karkas van een scooterdunlop ook veel anders was als bijvoorbeeld die van een bridgestone.
 
Back
Top